بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 26 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

روزانه ها

1396/10/7 0:58
نویسنده : مامان دخترا
149 بازدید
اشتراک گذاری


















هرچی اولش از عینکی شدن نگران بودم با کنار اومدن نگاری با عینکش تا حدودی خاطر جمع شدم برای روند درمان لین تنبلی ...ولی. الان یاسمین نقطه ضعف پیدا کرده !امان از این موجود بشدت باهوش!! میگه مطهره! میگم جانم میگه عینک و دست میکنه و عینک نگارو میکشه و فرااارررر. حالا من بدو اون بدو من بدو اون بدو و بعدشم پرت میکنه و میگه ریخت!! بچه ی یه سال پنج ماهه و انقدر کنجکاو به همه امورات اخه! نگارم میگم بهش مامان نزار عینکو برداره خب؟ میگه چشم ها ...ولی کو عمل ریلکس !!!! بهارم که نقش گشت ارشاد داره فداش برم کی کیو زد؟ کی عینک نگار برداشت، کی داره شیطنت میکنه، چرا در گنجه بازه کو تخم مرغ تازه
چقدر مامان بودن صبوری میخواد
خدایا کیلو کیلو صبر لدفا .با تچکر یه مامان عیالوار🤗🤗🤔🤔🤔
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)