بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه سن داره

بهار زندگی من

4040

الرژی

1396/11/4 23:24
نویسنده : مامان دخترا
133 بازدید
اشتراک گذاری
❃mrs mirhosseiniツ .:
بلاخره پروسه این الرژی لعنتیییی تموم شد
عزیزِمادر .جگرم کباب میشد اینجور میدیمت و کاری دستم بر نمیومد .تنها کاری که میشد رژیم غذایی سختتتت بود .
پروتیین گاوی
تخم مرغ
اجیل
موز.پرتقال .کیوی .نارنگی

ادویه جات
رب‌گوجه
رسما دوتایی هلاک شدیم از این‌رژیم!
کاش شیرخشک یا شبشه میخوردی نفس مادر تا این پروسه درمان زودتر میگذشت ولی تو فقط شیر خودمو میخوری منم از همه ارژی زاها لب نزدم .خیلی سخت بود و ضعیف شدیم ..ولی تنت سلامت همین که جواب داد و خوب شدی برام کلی می ارزه
وقتی بعد خوب شدن دونه ها بقول خودن ما(ماست) دیدی و کلی گریه کردی تنم پیلرزید هر قاشقی که تو دهنت گزاشتم .شب تا صبح هی تنتو چک میکردم که مبادا دونه ها پیداشون بشه .تو شب با چراغ موبایل تنتو پک میکردم صب که دیدم نه واقعا دیگه الرژی تموم شد احساس پیروزی به کل دنیا رو میکردم .تو اوج دونه هات که من لب به چیزی نمیزدم الا رژیم‌پایه مامانم همسرم مادرشوهرم‌میگفتن الان که ۱۸ ماهشه دیگه از شیر بگیرمش .ولی جانِ مادر شیر دادن به تو منو معتاد کرده مگه میتونم ؟؟؟ تو باید بیای چشات به چشای من نفست بخوره به تن من و شیر بخوری منم کیف کنم ..الهی بمیرم برا اجیا .اونا فقط ۱ سال خوردن .خدایا خودت شاهد بودی من مقصر نبودم
دخترم دو سال و دوماه طبقی که قران گفته بهت میدم و حقمو ادا میکنم .ببخش اگه بخاطر پرهیز ها شیرم کم شده بود .که میگفتی‌مامان تموم شد؟؟‌عزیز دردونه ام بیخیال حرف همه من حالا حالا ها شیرت میدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)