بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

بهار97

1396/12/29 23:22
نویسنده : مامان دخترا
161 بازدید
اشتراک گذاری
96 جان. اخر راهیم. داره حدود 1 ساعت وربع دیگ بین ما میری ک میری...
دیگ از تو فقط یادت و خاطرات میمونه. بی انصافم بگم بد مطلق بودی. و زیادیم باید دست ولبازی کنم بگم خوب خوب بودی. ن تو هم تلخ بودی هم شیرین
تو این سال زمین خوردم، تلخ شدم... ولی نزاشتم حال بدم زیادی کش بیاره و حال خوبمو خراب کنه
شد روزایی خیلی شاد بودم اصن رو ابرا بودم..
اگ بخوام جریان عینکی شدن نگار و اون حساسیت کزایی یاسمین و اون آزمايشا و وای گفتم تون جریان یاسمین.!! هنوزم میگم چطو اون روزای سخت رو گزروندم؟؟؟ وای خدایا خییییلی مرسی ک گذشت
اگه بخوام یکی دو جریان تلخ دیگ رو فاکتور بگیرم 96 جان تو خوب بودی. همین ک الان تنم سالمه. دلم خوشه. عشق بینمونه ک همو با دنیا عوض نمیکنیم. همین ک بچه هام جلو چشممن، ک سالمن، ک یاسمین من اون همه سختی رو گزروند و خداروشکر الان سالمه. ک الان داره میدوعه و کفش نوشو با ذوق نگاه میکنه.پس 96 جان تو سال خوبی بودی
خدایا، خدای من نمیشه ازت فقط خوشی و سرمستی خواست، ن قطعا هرزندگی فراز و نشیب داره. خدایا ازت میخوام بحق این ماه مبارک و این لحظات خوش. خدایا هرگز غم و بار سنگینی فراتر از توانم بر دوش من نزار. خدای مهربانم هر مادری طعم شیرین مادری رو بچشه و هرگز هیچ مادریو با بچش امتحان نکن.
خدایا دلامونو شاد کن. عشق زندگیا رو زیاد کن. تو این سال بهترینا رو برامون بخواه و رقم بزن. خدایا بابت همه جی شکرت
96 جانِ من بسلامت
چرا من دم دمای سال تحویل هی بغض میکنم و اشکم در میاد؟؟ خدایا فقط خوشی برامون بخواه به حق همین اخرین اذانی ک از این سال داره پخش میشه

[img:AgADBAADuawxG4pciFG8w7XVyMLIXxtLJhoABIA_VEH0IyMoHHIFAAEC]








[img:AgADBAAD4KwxG7SOiFEDU35rBeujsaNMJhoABCXtrEFIEAggpX4FAAEC]
پسندها (3)

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
1 فروردین 97 8:21
سال نو مبارک بهارتون پر از شادی ❤❤