بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

شیرین زبونی یاسمین

1397/1/16 20:04
نویسنده : مامان دخترا
192 بازدید
اشتراک گذاری
دلم نیومد این خاطره رو ننویسم
یاسمین ک ماشالا دیگه حرف زدنش تکمیله و قشنگ منظورشو میرسونه ک هیچ. دروغم میگه تازگیا🙄
میگید چطور؟
عصری توی رارهرو دیدم داره با خودکار ب پاهاش و سنگای کف راهرو میکشه هبچی نگفتم ببینم کی دست از کارش بر میده. دیدم ن داره خط خطی میکنه همه جا رو گفتم بهش یاسمین چکار داری میکنی... سریع خودکارشو قایم کررد زیر پاشو گف: عه، هیشار (هیچکار)
و بلافاصله گفت کو؟ نیی
دفتر! (منظورش از خودکار بود ) دفتر نیس
و من نیم ساعت غش رفتم از دست شیرین زبونیش
2. تازگیا کلمه نکن یاد گرفته و با اب و تاب تا دست بهش میزنی میگه اخخخخخ نکون عهههه
3:بهش میگیم اسمت چیه؟ میگ أگار (نگار)
4:تا 4 بلده میشماره ب پنج ک میرسه خنده شیطنتی میزنه میگ اپو شد یعنی تموم شد. سقف شمارش بچم تا 4











پسندها (2)

نظرات (0)