بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 23 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

واکسن

1393/5/31 19:06
نویسنده : مامان دخترا
147 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی دارم اینا رو مینویسم میبینم بچم تو این چند مدت چقدر کارا کرده و من نیومدم ثبت کنم ...نوچ نوچ چه مادر تنبلی شدم ها...

 

بهار واکسن یه سال و نیمگی رو با بیست روز تا خیر زد ...یخورده که مریض بود یخورده هم میترسیدم ...بهار فوق العاده واسه واکسن شش ماهگیش ما رو ترسوند و مریض شد هنوزم وقتی یادم میوفته اشکم در میاد .بهار خدا رو شکر این دفعه اصلا اذیت نکرد و شیطنت هاش حتی با روزای سابقم تغییر نکرد و همون زلزله ای بود که همیشه تشریف داشت ...بعد اینکه واکسن زد یخورده گریه کرد ولی زود با وعده ی بستنی اروم شد و خوش و خرم از مرکز بهداشت اومدیم بیرون اخر شبم یه ذره تب کرد که اونم چیز مهمی نبود و زود رفع شد

 ایناهاش ببینید چه شکلکی از خودش در اورده ...اصلا معلوم نبود واکسن زده.نیشخند

  

 

پسندها (7)

نظرات (6)

ساناز
31 مرداد 93 19:27
فرشته دومت دختره یا پسر؟
مامان دخترا
پاسخ
گیس گلابتون داریم ما .دخمل طلا داریم ما
مامان فاطمه
31 مرداد 93 22:48
عزیزم.
آویسا
1 شهریور 93 0:35
آفرین صدآفرین فرشته روی زمین
مامان دخترا
پاسخ
اره بچم خیلی راحت با واکسنش کنار اومد .
♥ مامان مهیلا ♥
1 شهریور 93 12:26
دخترکجا بودی دلمون واست تنگ شده بود خودت خوبی؟خداروشکربهارهم واکسنشو به سلامتی زد موفق باشین بوووووووس
مامان دخترا
پاسخ
ممنون گلم .چه کنیم عیالوار شدیم دیگه وقت نداریماما قول میدم تند تند اپ کنم .واسه مهیلا
مامانِ بهار
1 شهریور 93 16:27
خدا رو شکررررررر که راحت بود براش .. بهار من که سر این واکسن خیییلی اذیت شد .. اسم واکسن 18 ماهگی میاد تن و بدن من میلرزه .. پاهاش هم خیلی درد گرفت.
مامان دخترا
پاسخ
اخی...بهار من خدا روشکر گل کاشت
ابجی سجا
2 شهریور 93 14:34
سکه ی زندگیم انگارشیرندارد تنها دلخوشیم همین خط جاده ایست که مرا به تو وصل می کند