بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

اومدم من...

1394/8/13 20:14
نویسنده : مامان دخترا
154 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید جیگرای من کامبوتر خرابه و نمتونم عکساتونو بزارم در اسرع وقت درست میکنیم...

خب بریم سراغ روزمرگیاتون

.......

نگار طلا که چهاردست و با میری هنوز و به چیزی دست میگیری و وایمیستی هنوز تعادلی برا تنها ایستادن نداری ..ای تنبل من بهار هم قد تو که بود راه میرفت.خخخ

به چیزی دست میگیری و زود وایمستی ..بله ها رو به یه چشم هم زدنی بالا میری ولی بعدش نمیتونی بایین بیای جیییییییییغ میکشی تا نجاتم بدم ..بهارم که جونشه و نگار تند میاد گزارش کار نگار میده که داره چی کار میکنه ..این روزا دعواهاتون زیاد شدهشیطان ...ولی بهارم انقد خانوم یدر برابر حملات خواهر اصلا واکنش نشون نمیدیخندونک نگار نتمیدونم را انقد بد شدی و مو میکشی و چنگ میزنیغمگین

بهارم مامان فدات که انقده خانومی و فهمیده

عشق لاک داری جیگرم ...فک کنم تاحالا 24 رنگ لاک جور کردیخندونکمنم که عاشق این اداهاتم یعنی ..هلاکتم

شبا عادت بد دارید دوتایی تا دیر وقت بیدارید و هر هر خندتون کل خونه رو بر میکنه ...وای که چقدر شیطون و شلوغید.خخخ...به زئدی عکسا و شیطنت هاتونو میزارم خیلی باحال شدیبدچشمک

فداتون بشم جیگرای من ...دوستون دارم

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان فاطمه
23 آبان 94 13:42
سلام.خوشحالم از پیشرفت نگار جون .ان شالله سالیان سال کنار همدیگه سالم و سلامت باشین
مامان دخترا
پاسخ
مرسی مامانی