بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

دوره نقاهت

1393/3/6 15:21
نویسنده : مامان دخترا
165 بازدید
اشتراک گذاری

خدا رو شکر پای بهارجونم بهتره ...بهتر که....فکر کنم خوب خوب شده ..آخه صبح بهش گفتم مامان کدوم پات اووف شده اون یکی پاتو نشونم دادی و سخت مشغول پیدا کردن بخیش شدی ...و من در حالی که غش خنده بودم از کارت فهمیدم پات خوب خوب شده که اشتباهی  اون یکی پاتو نشونم دادی و گفتی اووف نیس...منم پای خرابتو نشونت دادم و گفتم اووف سرجاش هست شما خیلی خوشی

خدا رو شکر مثل همیشه راه میری ..میدویی و شیطنت میکنی ..قربونت برم عییم

پسندها (1)

نظرات (4)

آویسا
6 خرداد 93 15:28
خداروشکر بهتر شده. بچه ها بزرگ میشن یادشون میره اما مامانا تا ابد تو ذهنشون میمونه که چقدر سخت بوده بزرگ کردن بچه ها
مامان دخترا
پاسخ
اره به خدا من این چند مدت 10 سال پیر شدم
مامانِ بهار
6 خرداد 93 16:23
خدا رو شکر خیلی خوشحال شدم
مامان دخترا
پاسخ
ممنون خاله ی مهربون ....خدا بهار رو واست نگه داره
pani
6 خرداد 93 18:59
خداروشکرررررررر خیلی نگران بودم خدااااااااااا رو هزار بار شکر
مامان دخترا
پاسخ
ممنون پانی جون دوست خوبم
ابجی سجا
7 خرداد 93 16:04
اخييييييييييييش نفس راحت كشيدم خداروشكر كه بهترشدبات عزيزم
مامان دخترا
پاسخ
ممنون عزیزم