بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

خدا جونم ممنونتم

1393/3/19 11:55
نویسنده : مامان دخترا
176 بازدید
اشتراک گذاری

تا تورو دارم حس میکنم دنیا تو دستامه

وقتی که عشقت مثل نفس همیشه همرامه

دیگه باور کن که بودنت تموم دنیامه.

به تو نزدیکم وقتی زیر بارونم

چجوری بگم خداجون از تو ممنونم..........

ممنونم واسه این زندگیو هوای

تازه واسه هرچی که منو یادتومیندازه

واسه امروز که نمیذاری تموم شه من تورو دوست دارم بی حدو اندازه

پسندها (2)

نظرات (4)

مامانــــــــــــ دینـــــــــا
20 خرداد 93 1:36
الهییییییییییی من بمیرمممممممم...من دارم از شرمندگی خفه میشم...تو اومدی شمال و مننننننننن...شما کی اومدیننن...خدا میدونه دارم دیوونه میشم...این دختره مریض شده بود سه روز تب داشت بعد هم که تبش قطع شد سرفه و گلو درد و بعد هم داد به همه مااااااااا...منم رفتم خونه مامانم ...اونجا هم دیگه نشد ...من از وقتی هم که وب دینا رو رمزیش کردم ...زیاد قسمت ارتباطات نمیرم ...اصلا فکرشو نمیکردمممممممم...شما اومدین ساری ...تو بارون گیر افتادین...من تو خونه گرم و نرممممم...شرمندم شرمنده...
مامان دخترا
پاسخ
نه بابا دوستم اینا چه حرفیه ...شاید قسمت بوده بهارم الان سه روزه که برگشتیم تب کرده و من دارم دق میکنم دکتر گفته گلوش عفونیه ولی نمیدونم چرا تبش قطع نمیشه خیلی نگرانشم خیلی .ایشالا دوباره میایم میبینمتون
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
20 خرداد 93 1:37
مامان بهااارم اگه دیگه باهام دوستی نکنی هم حق داری...خیلی شرمندم ...دلم میخواد زنگ بزنم و بهت بگم چقددر شرمندتون شدم ...اما روم نمیشه
مامان دخترا
پاسخ
نه عزیزم دشمنت شرمنده .این سیل هم خاطره ای شد برای ما واقعا خووووش گذشت .فرصت بسیاره دوبازه میایم... شما یزد میاین ....چرا دوستیمونو قطع کنم خاله جووون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرضیه
20 خرداد 93 12:01
راستش بگو چه رژیمی بهار داره اقد لاغر شده
مامان دخترا
پاسخ
رژیمش فقط و فقط دوندگی در طول روز + غذا خوردن حین دویدن+ شیطنت بیش از اندازه اگه تو هم میخوای لاغر شی این موارد رو رعایت کن تضمینیه
ابجی سجا
20 خرداد 93 15:40