بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

الهی این تو این دختر دردانه من

1392/11/24 16:33
نویسنده : مامان دخترا
90 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

     بارالها٬ ای خدا٬ پروردگارم

 

       این تو و این دختر دردانه من

 

       این تو و دستان پاک و بیگناهش

 

      این تو و این روزها و روزگارش

 

      بار الها٬ ایزدا ٬ای خوب خوبان

 

      نگهدارش بدار تو در همه حال

 

      که این نازدانه را من از تو دارم

 

     بارالها ٬هستی من ٬روی ماهش

 

     امید و ارزویم ٬خنده هایش

 

     همه قلبم ٬همه عمرم ٬نگاهش

 

      دو دست کوچکش ٬چشمان نازش

 

      الهی ٬غیر او ٬بعد تو ٬یاری ندارم

 

      شریک و مونس و غمخواری ندارم

 

      همیشه لحظه هایم عاشقانه است

 

     که غیر از عشق او ٬شادی ندارم

 

      دعایش میکنم باشی کنارش

 

      بمانی تا همیشه ٬تو ٬خدایش

 

      دو دستش را بگیری وقتی افتاد

 

      دلش را دور گردانی از بدیها

 

      صاف باشد جاده های زندگانیش

 

      نیک باشد سرنوشت ناگهانیش

 

     الهی در پناه لطف خود نگهدار

 

   بهار مرا شاد و سرافراز

 

                                                          

 

     

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)