بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

من اومدم

1393/9/6 16:05
نویسنده : مامان دخترا
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم .

ممنون از همه ی کامنت های پر مهرتون که بهم روحیه و انرژی داد .ممنون که به فکر بچه ها بودید و به ما سر زدید.

دیگه قول میدم تند تند اپ کنم و کم کاریامو جبران کنم  روزای بسیار سخت اما خیلییییی شیرینی رو داریم میگزرونیم .

بچه ها هم خوبن و بسیار دوست داشتنی .خدا رو بابت همه ی مهربونیاش شکررررررر

خیلی حرفا واسه گفتن دارم و کلی عکس که انشالله تو پستام میزارم 

نگار گلی هم بیست و دو روزه شد .اخی چه زود گذشت نمیدونید چقد ماه و دوست داشتنیه

بهارجونم هم کلی ناز و دوست داشتنی شده و الحمدالله خوب با نگار کنار اومده ولی یه کم زود رنج و حساس شد اوایل ولی الان خیلی بهتر شده .انقدر شیرین زبون شده که میخوام درسته قورتش,بدم .نت کامپیوترم قطع شده با نت گوشی سر زدم .انشالله همین امروز فردا کامپیوترن درست بشه و عکی بچه ها رو میزارم .

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان راحله
6 آذر 93 16:07
سلام عزیزم ... چقدر خوشحالم که حال همه تون خوبه .. خدا رو شکرررررررررر زود بیااااااااااااااااااااااااا
شادی
7 آذر 93 9:45
مامان فاطمه
8 آذر 93 10:22
میدونی الان بهار جون بیشتر از نگار جون به محبت شما و باباش نیاز داره.مراقبشون باش عزیزم.
مامان دخترا
پاسخ
اره خیلی .ولی خدا رو شکر بچه حسودی نیس