بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

بهار و اجیش

1393/9/8 18:50
نویسنده : مامان دخترا
239 بازدید
اشتراک گذاری

امروز توی اشبزخونه بودم و نگار رو روی مبل کنار ابن گذاشته بودم تا نظارتی بر بهار داشته باشم تا یهو و ناغافل کاری نکنه ...یهو دیدم بدو بدو رفت دستمال کاغذی برداشت و با خودش میگفت ادی چرا ایمی کردی

خیلی جالب بود برام ببینم منظورش چیه .بهار اصلا متوجه نبود دارم نگاش میکنم دیدم بدو بدو رفت طرف نگار اول بوسش کرد بعد یخورده شیری که از دهن نگار اومده بود بیرون رو تمیز کرد بعد بینیشم رو تمیز کرد و دوباره بوسش کرد و دستمالو انداخت سطل اشغال و با خودش داشت میگفت ، آدی (آجی) ایمی (بینی ) نکن باشه

و من که غش خنده رفتم از کار این وروجک ...واقعا این روزا خیلی بهار دوست داشتنی و خواستنی شده

فدای جفتشون برررررم منننننننننن

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان سیما و بابامجید
8 آذر 93 19:11
ای جانم خدا حفظشون کنه . چقدر شیرین بوده این کار دخملی
مامان راحله
8 آذر 93 20:12
آخی عزیزمممممممممممممم ... چقدر خوبه که باهاش کنار اومده
مامان دخترا
پاسخ
اره ..باور نکردنیه که انقدر نگار رو دوس داره و حتی به منم کمک میده .پوشک نگاروومیاره میده به من میگه مامان آدی جیش,کرده و من باید عوضش کنم تا راضی بشه
مامان فاطمه
9 آذر 93 0:34
عزیزم.هر دوشون رو ببوس.
مامان فاطمه
9 آذر 93 0:35
راستی ما هم رمز میخوایم خاله جون.
مامان دخترا
پاسخ
چشم .حتما .میام پیشت
شادی
9 آذر 93 9:26
ای جانم. دلم براتون تنگ شده بود. حالا که یک فسقلی دیگه هم اضافه شده حتما خیلی گرفتار شدی. مواظب خودت و بچه ها باش . بوس
مامان دخترا
پاسخ
قربونت شادی جووون اره خیلی گرفتارم ولی یه گرفتاری شیرین
مامان منصوره
9 آذر 93 12:02
ای جونم عزیزم چه مهربون میبوسمت گلم مامانش اگه میشه ماهم رمزمیخوایم
مامان دخترا
پاسخ
ممنون گلم.میام پیشت