بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بهار زندگی من

4040

شیرین زبونی های بهار

1393/12/22 13:57
نویسنده : مامان دخترا
168 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا خیلی بچه هام شیرین شدن ...بهار خوش سر و زبون که نگو ...دل همه رو میبره از بس شیرین زبو و بانمک شده ..الان جمله بندی هاش کامل شده و قشنگ منظورشو متوجه میشیم ...تن صداش خیلی نازک و دوست داشتنیه ادم میخواد مدتها باهاش حرف بزنه .من که قند تو دلم اب میشه وقتی انقدر شیرین حرف میزنه و دلبری میکنهاین سری به شدت وابسته بازی های موبایل شده ذایما موبایل من و همسرمو میگیره و بازی میخواد ..به باباش میگه بابا بازی کلش بزار کیف کنیم..خخخخخخخخختعجبخنده

به نگار میگه خوادر (خواهر) عزیییییییییزمی و کلی بغلش میگیره و ماچ و موچش میکنهمحبت

کمتر بچه ای دیدم تو این سن انقدر با درک و فهم باشه ...وقتی نگار رو شیر میدم اصلا حرف نمیزنه تا نگار شیرشو بخوره حتی وقتایی که حسامم حرف میزنه چنان با جذبه انگشتشو رو بینیش فشار میده و میگه بابا هیسسسسسسسسسسسسهیس !!!!!نگار داره شیر میخوره ....این روزا وقتایی که میبینم بهار انقدر عاشق نگاره و حتی نگار کوچولو هم با دیدن بهار ذوق میزنه و میخنده حسودیم میشه !!که چرا من خواهر نداشتم و تنها بودم ........واقعا بی خواهری سخته اینو الان متوجه میشم ....

کودک  درونم به شدت این سری حسود شدهخندونک


 

پسندها (1)

نظرات (1)

آویسا
23 اسفند 93 17:57
عزیزای دلم ببوس محکم جفتشونو.اون کودک درونت رو هم یه شکلات بهش بده بره پی کارش والا
مامان دخترا
پاسخ
ممنون از محبتت عزیزم .من برم این کودک درونو ساکت کنم خیلی گریه میکنه