بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بهار زندگی من

4040

خیلی خوشحالم

1393/12/28 13:48
نویسنده : مامان دخترا
145 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خیلی خاصه برام .......سر یه مشکلی کاملا ناامید بودم که الحمدلله حل شد و بعدیششششششش

چندین ساله حسرت اینو دارم برم مشهد ولی جور نمیشد هربار مسافرت رفتیم هرجایی رفتیم الا مشهد ...این سری خیلی دلم مشهدو خواس ...واسه عید شوهرم برنامه چیده بود بریم شیراز و از مشهد خبری نبود ..تا اینکه امروز  حسام زنگ زد بهم و گفت امسال برنامت جوره بریم مشهد؟؟؟؟ شیراز رو تو اردیبهشت بریم .

وااااای چقدر خوشحال شدم ...گفتم بلهه که جوره ..گفت منم با هتل هماهنک کردم ...

اخ خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرت

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان راحله
28 اسفند 93 16:00
خدا رو شکر عزیزم ..خوش به سعادتتون .. التماس دعا
مامان دخترا
پاسخ
ممنونم عزیزم .بهارجونمو ببوسش