بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

روزای سخت اردیبهشت

1394/2/13 11:07
نویسنده : مامان دخترا
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلمم

چند وقتیه نمیتونه به وبتون بیام ...این روزا خیلی سخته و غمگین

خیلی سخته عزیزت جلوی چشمات زجر بکشه و کاری از دست کسی برنیاد

از همه دوستام التماس دعا دارم ..خاله ی عزیزم که برام مث مادره داره با سرطان دست و پنجه نرم میکنه .سرطان به ریه اش زده ..حتی نفس کشیدن هم براش غیرممکن شده .به لطف کپسول اکسیژن نفس برقراره .دیگه هر چی از حال زار خودمون بنویسم کم گفتم ...خیلی واسش دعا کنید.

خدایا به بزرگی و جلالت قسم تو رو به علی اصغر امام حسین قسم هیشکی این سرطان لعنتی رو مبتلا نشه اللخصوص این بچه ها ....خدایا وقتی میبینم ادم بزرگ این حال میشه به خاطر سرطان ,ازت التماس میکنم هرگززززز هیچ بچه ای سرطان نگیره و تن نعصوم و کوچولوش درد نکشه

دوستای عزیرم التماس دعا از تک تکتون دارم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شادی
13 اردیبهشت 94 12:51
سلام عزیزم. خیلی از شنیدن این موضوع متاسف شدم. ایشالا هر چه زودتر سلامتیشون رو به دست بیارن.
مامان دخترا
پاسخ
انشالهه با برکت دعای دوستان
آویسا
13 اردیبهشت 94 13:05
آخی عزیزم ان شاا... خدا شفاشون بده
مامان راحله
13 اردیبهشت 94 16:46
ان شالله خدا شفاش بده برای همه ی دعاهات میگم آمین