بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

واسن شش ماهگی

1394/2/21 13:54
نویسنده : مامان دخترا
297 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخملای ناز نازی من

روز چهارشنبه ی هفته ی پیش رفتیم مرکز بهداشت و واکسن نگار رو زدیم ...ولی چه واکسنیغمگین

اولش زیاد گریه نکردی و وقتی بغلت کردم و قربون صدقت رفتم مث همیشه خندیدی و اروم شدی ولیییییییی

از سه ساعت بعدش تب کردی و درد پات شروع شد ...انقد گریه میکردی و فقط تو بغل من اروم میشدی ..بدنتم داغ شده بود و بی حال ..الهی بمیرم خیلی گریه میکردی وسختت بود

ولی تو اوج گریه هاتن وقتی بهار رو میدیدی بازم براش میخندیدی و دست و پاهات تکون میدادی  ولی بعدش پات درد میومد و میزدی زیر گریه ..بهارم انقدر ناز و قربونت میشد

بهار به من میگفـ: مامان بریم خانما رو بزنمشون اجی رو اوف کردن ..آخخخخخخخخ کخ کمیخوام بخورمش وقتی میبینم انقد دوست داره

اون شب من تا ساعت پنج صبح بیدار نشستم بالا سرت و تبتو کنترل میکردم ..الهی بمیرم تو اصلا شبش خواب نبودی هی ناله میکردی

بعد واکسنتم خیلی بی اشتها شدیغمگین

نمیدونم چه کارت کنم ..غذا رو کلی وقت تو دهنت نگه میداری ...شیر خوردنتم بد شده ...عزیز دلم لطفا خوب شیر و غذاتو بخور ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه
22 اردیبهشت 94 2:43
عزیزم. ان شالله هر چه زودتر بهتر بشه راستی نگار رو هم بخاطر شیرین زبونیش ببوس.
مامان محیا جونی
30 اردیبهشت 94 17:51
الهی... قربون چشاش....این واکسنا امون بچه ها رو برده...ایشالا زود بزرگ بشه از دست این واکسنا خلاص بشه