بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

شیطنتها

1394/4/7 21:56
نویسنده : مامان دخترا
187 بازدید
اشتراک گذاری

و اما از شیطنت ها و کاراهای شما دوتا وروجککک.که حالا دیگه خیلی شیطون شدید و خدا طاقت و انرزی به من بده از دست شماها بغل

نگار جونمم که از شش ماهگی میشینه از هفت ماهگی هم غلت غلت زنان دور خونه میچرخه و چیزی رو که میخوادو ورمیداره ...گهگهاهی شکل چهار دست و با میاد بشه که به جای جلو رفتن دنده عقب میره ...این غلت زدنات دیدنیه ..عسلی من..این مدل حرکت تو نه سینه خیز رفتنه نه چهار دست و با انقدر تند تند و بشت سرهم غلت میزنی تا میری طرف اون چیزیکه میخوای ..دیرووز نزدیک بود از بله ی شاه نشین بیفتی که خدا رو شکر بهار گرفتت ...امان از تو خیلی بد شدی ..گاهی زیر مبل بیدات میکنم ..گاهی از بله ها نزدیکه بیفتی..امروزم که کشوی میز تلویزینو داشتی باز میکردیی . تماتم سیم های انتنو میری میکشیخسته

خیلی بلا شدی انقد با بهار رفیقی ...هروقت میبینیش محاله نخندی 

گلمه های دد و بابا رو میگی ...ای شیطون مامان نمیگی

دستات رو که میگیرم خیلی اروم  قدم ور میداری

بهار گلم هم که قصه شنگول منگول و حفظ کرده و توی روز مدام واسم قصه مگه ..رنگ های سبز و ابی و قرمز و زرد و سیاه و سفید رو خوب میشناسی و بلدی ...دیوونه وار عاشق نگاره..لالایی واسش میخونی و کلی قربون صدقش میری ...درک تو ستودنیه بهارجونم

 

پسندها (1)

نظرات (9)

همراه رایانه
8 تیر 94 9:54
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
آویسا
8 تیر 94 17:13
قربون نگار گلی تپلی خوردنیفدای بهار جیگر مهربون
شادی
10 تیر 94 15:59
چقدر نگار خوردنی شده. و چقدر شبیه بهار جون هست. ولی واقعا خدا بهت صبر بده با دو تا وروجک به این سن. من که توی یکیش موندم.
مامان راحله
11 تیر 94 13:09
آبجی فاطمه
16 تیر 94 20:01
اخی جه خوشملن به منم سر برن
مامان راحله
23 تیر 94 17:28
پیشاپیش عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک
مامان فاطمه
4 مرداد 94 0:24
افرین دخترا.خدا برای مامان حفظتون کنه و هر روز شیطون تر بشین.مامانت نمیدونه چه لذتی توی این کاراست که بعضی مامانا منتظرشونن.دوستتوت دارم و از راه دور میبوسمتون.
شادی
16 مرداد 94 15:12
الهییییییییییی چه دخمل های خوردنی!!
مهسا امیدی
20 مرداد 94 19:14
سلام خوبي عزيز دلم؟ فروشگاه کارت شارژم ديدن کني يه بار فقط تست کن / باور کن لذت مي بري خريد شارژ فوق العاده با تخفيف فوق العاده اگر لينکم کني خودم قوربونت ميشيم عزيزم www.sharjj.ir *** قوربت بشم لينگم کن ***** خريد شارژ عمده و ارزان www.sharjj.ir