بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

اوووووخ

1392/11/24 16:48
نویسنده : مامان دخترا
130 بازدید
اشتراک گذاری

تازگیا بهار خانوم مستقل شده .....!!!!!!!

میگین نه؟؟؟؟؟خیل خب الان توضیح میدم تازگیا وقتی میخوایم بریم بیرون باید واسه لباساش از این فسقل بچه اجازه بگیریم که ایا تنش بکنیم یا نه .من نمیدونم این حس استقلال طلبیشو کجای دلم بذارم .موقع بیرون رفتن

من  : بهار بیا این لباستو تنت کنم

بهار:   ناخ (یعنی نمیخوام )

من : بهار بیا این لباس قرمزتو ببوش چرا ناخـــــــــخ؟

بهار : اووووووووووخ(ترجمش نمیدونم تازگیا میگه )

من: چرا ناخ چرا نووووخ؟؟؟

بهار  : در حال جیغ زدن میره و یه لباس از تو کمدش میاره حالا جرات داری تنش نکن ببین چه بر سرت میاری بعــــــله یه همچین دختر استقلال طلبی دارم من به قول بهار اووووووخ .....و من هنوز کشف نکردم این اوخ چه معنا و مفهومی داره آب میخواد میگه اوخ وقتی میوفته میگه اوووخ از چیزی بدش میاد میگه اوووووووووخ فکر کنم همه جا کاربرد داره.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)