بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

شجاع بازی

1392/11/24 16:48
نویسنده : مامان دخترا
126 بازدید
اشتراک گذاری
بهار شجاع شده . خیلی هم شجاع اصن یه وضعیه تو خونه ی ما .الان جریانو میگم

 

تا20روز بیش یه لحظه تک و تنها تو اتاقت نمیرفتی اما از روز تولدت به بعد که همه تو اتاقت میرفتن شما به یکباره و کاملا یهوووویییییییی شجاع شدی اونم چه شجاعتی اوخ اوووخ .http://up.patoghu.com/images/628j6vifyq8gfz3g3.gifکاش مثل قبل ترسو بودی این تحول عظیم تو دردساز شده جان مادر.من نمیدونم این حس کنجکاویتو ساعت دو نیمه شب کجای این دلم بذارم تا میام خوابت کنم در حالی که خودم چشام داره از خواب باره میشهو این قیافم شکلک های بامزه,شکلک بامزه,شکلک خنده دار,شکلک های خنده دار,شکلک خوابالو,شکلک خوابآلود,شکلک خواب,,get cute,smiley funny,smiley Khvabalv,get sleepy,get more sleep,,الحصول على لطيف,مبتسم مضحك,مبتسم Khvabalv,الحصول على نعسان,الحصول على مزيد من النوم,و به زور باز نگهشون داشتم شما یهو از تو اتاق غیب میشی و وقتی به دنبال و تفحص شما راه میفتم میبینم با قیافه متفکرانه تو هال تاریک تاریک نشستی یکی نیس بگه وروجک الان در چه فکری ؟؟؟؟؟یعنی این شب زنده داری و این شجاعت تو ستودنیه و مصیبت اصلی از اینجا شروع میشه  که وقتی میبرمت سر جات بخوابونمت به محض اینکه میرم رو تخت ازیر معروفتو میکشی چون فاصله کمتر از یه متر شده با بابایی و من باید جای تو بخوابم و تو جای من  و یه حس غرور تو اون لحظه بهت دست میده و چشات برقی میزنه که معلوم میشه نقشت عملی شده و نصفه شبی ما رو تارومار کردییییییی ای خدا .من الان به مدت 20 روزه دچار کمبود خواب شدم اگه اینجوری بیش بره تا یک ماه دیگه روح من باید وبلاگو اداره کنه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)