بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بهار زندگی من

4040

لالالالایی

1392/12/23 17:23
نویسنده : مامان دخترا
243 بازدید
اشتراک گذاری

بهارم به هر ترفندی متوسل میشیم تا بخوابی یکیش همین لالایی

سرتو بذار رو شونمو
آروم بخـواب گـل بهار
من پیشتم تا خود صبح
چـشـاتو آروم هم بـذار
اونقده بیدار می مونم
تا وقتی خوابـــت ببره
وقتی می خوابی رویاهم
نـــاز نـگـاتـو می خـره
کـابوسو زنـدون می کنم
خواب بد رو می سوزونم
مثل یه گنجشک کوچیک
آروم بخــــواب مهربــونم
دستـت تو دستــای منــه
عزیـز خوب نـازنـیــن
چـشماتــو آروم هم بـذار
رو شــاپـر ابـــــــرا بشین
تا صبح برات شعر و غزل
لالائی عشــــــــــق می خونم
چشماتـــــــــو آروم هم بــذار
من اینجا بیــــدار می مـونم
حافـظ خــواب تو میــشـم
من و خــدای خــوب دل
چشماتـــو فردا می بینم
خوب بخوابی عزیز دل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)