بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

حس مادرانه ی من

1392/12/13 17:01
نویسنده : مامان دخترا
119 بازدید
اشتراک گذاری

وقتایی که بهار هست گاهی خیلی عذاب میده و دلم میخواد یکی اونو با خودش ببره بیرون فقط برای چند ثانیهاوه..........الان رفته روی حیاط تا بازی کنه ...اما حس مادرانه ی من گل کرده.. و دلم براش با اینکه میدونم ازم خیلی دور نیست تنگ شده افسوس....الان داشت از شبکه ای فیلم تبلیغ لوسی پخش میکرد کاش بچم بود و باهاش میرقصید .........اخه عاشق تبلیع لوسیه ....خداجون الهی بچم وقتی اومد تبلیغ لوسی پخش بشه دوباره.......خخخخخخخخخخخخ همچین مادر دلسوزیم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان شازده پاشا
14 اسفند 92 16:30
اتفاقاتوخونه ی مامان ماهم وقتی لوسی پخش میشه پاشاوپسرخالش شروع میکنن به رقاصی
مامان دینا
15 اسفند 92 11:43
یه سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا هممممه نی نیها عاااشق تبلیغاتن البته اگه از نوع لوسی باشه که ...رقاص هم میشن... البته دینا خیلی رقاصه و من و باباش خیلییییییییییی نگرانیییم
مامان دخترا
پاسخ
نگران نباش عزیز همشون این مدلین
نفس
15 اسفند 92 19:31
یکتا
15 اسفند 92 19:32
چه ننازه این دخملی
پرستش
15 اسفند 92 19:34
الهی بگردم ...چه مادر باحالی ....چه دخملی باحالتری.....خخخخخخخخخخخخخخخخخ