بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

تولدت مبارک بهارم

1392/11/24 16:29
نویسنده : مامان دخترا
152 بازدید
اشتراک گذاری

امشب در سر شوری دارم

امشب در دل نوری دارم

باز امشب در اوج آسمانم

باشد رازی با ستارگانم

امشب یک سر شوق و شورم

از این عالم گویی دورم

از شادی پر گیرم که رسم به فلک

سرود هستی خوانم در بر حور و ملک

در آسمانها غوغا فکنم

سبو بریزم ساغر شکنم

امشب یک سر شوق و شورم

از این عالم گویی دورم

با ماه و پروین سخنی گویم

وز روی مه خود اثری جویم

جان یابم زین شب ها

می کاهم از غم ها

ماه و زهره را به طرب آرم

از خود بی خبرم ز شعف دارم

نغمه ای بر لب ها

امشب یک سر شوق و شورم

از این عالم گویی دورم

دخملک نازم نمیدونم چی بگم باورورم نمیشه یه سال شد از وقتی که اومدی ....

یک بهار یک تابستان یک باییز و یک زمستان را دیدی .دخترم همه چیز این دنیا از این به بعد تکراریست به جز خوب بودن

دخملکم عزیز مامان تولدت مبارک الهی صد ساله که نه  هزار ساله شی.....بهترین  حس برای یه مادر دیدن لحظات خوشبختی وموفقیت فرزنداشه .ومن  امروز خوشبختم چون خداوند چون تویی به من هدیه داد که شاهد رشد وشادی وموفقیتت باشم .بهترین عاشقانه هایم را در سالروز تولدت تقدیمت میکنم ای عزیز تر از جانم .تولدت مبارک .دوستت دارم دخترم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)