بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

بهار خوش زبونم

1393/4/17 7:43
نویسنده : مامان دخترا
161 بازدید
اشتراک گذاری

تازگیا بچم وارد یه برهه جدیدی از زندگیش شده ...تازگیا یاد گرفته شرایط اطرافشو به خوبی درک کنه و از اون بهار کوچولو بیرون بیاد 

تازگیا قتی میگیم بهار نی نی کجاست؟دستای کوچولوشو میزاره روی دلش و میگه نی نی ایناش 

و یا وقتایی که میگم بهار من خستم اروم بازی کن چنان خودشو کنترل میکنه و اروم میشه که میخوام قورتش بدم ...زخترم دیگه بزرگ شده خانم شده ...

پسندها (3)

نظرات (8)

شادی
18 تیر 93 10:32
آخی. قربون دخملی حرف گوش کن و نازم. چقدر آدم لذت میبره.
♥ مامان معصومه ♥
19 تیر 93 15:01
boooooooooooooooooooooos afren be en doktar
ابجی سجا
22 تیر 93 22:14
الهي فداتشم
ابجی سجا
22 تیر 93 22:14
قاب عكستو زدم جاي ساعت ديواري از اون موقع به بعد تو شدي تمومه لحظه هام . . .
ابجی سجا
27 تیر 93 15:08
بــی شــک بــه هــیــچ صــراطــی مــستــقیــم نیــست دلــــی کــه... بیــتــاب نــوازش ســر انــگشــتــان تــــوبــاشــد..
مامان آوا
29 تیر 93 14:01
مامانی ازت خبری نیست همه چی خوبه؟؟؟؟
مامان دخترا
پاسخ
ممنون گلم ...متاسفانه این سیستم خرابه و هر از گاهی با گوشیم وب رو دنبال میکنم انشالا هرچه زودتر کامپیوترم درست بشه و بتونم با یه عالمه پست بیام
ابجی سجا
3 مرداد 93 12:18
دلم دریا میخواهد دریایی آرام با کمرنگی آبی ک صدای موج هایش آرامش یاد تورا میدهد ...
شادی
4 مرداد 93 11:24
سلام عزیزم. خوبی؟ بهار جونم خوبه؟ همه چی روبراهه؟ چقدر کم پیدا شدی؟
مامان دخترا
پاسخ
ممنون از محبتت شادی جون .همه چیز خوب و عالیه یه مدتی سیستمم خراب بود و یه مدتی هم بنده تنبل شده بودم ...ولی با گوشیم وبتونو دنبال میکردم ولی خواننده خاموشش بودم ولی قول نیدم تند تند وبمو اپ کنم تا قبل ورود فسقلی خونه اخه فک کنم از وقتی لین یکی دنیا بیاد وبلاگمونو نتونم مدتها اپ کنم.