بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

تب لعنتی

1393/9/28 18:46
نویسنده : مامان دخترا
334 بازدید
اشتراک گذاری

ای خدا چی میشه این بهار انقدر سرمانخوره؟؟؟؟؟

واقعا دیگه خسته شدم از بس انواع شربت چرک خشک کن (سفیکسیم .ازیترومایسین .کو اموکسی کلاو) و لوراتادین و شیاف استامینوفن .این سری استفاده کردیم .یعنی دیگه اسم زمستون میاد تن من میلرزه 

امروزم صبح اول با تب شروع شد و الان با سرفه های خشک همراه شده و همهی دغدغه ی من این شده مبادا نگار از بهار وا بگیره و بشه غوز بالای غوز .زمستون عزیز با همه ی ارادت خاصی که بهت دارم اما این سری واقعا ازت بدم اومده .زمستون لعنتی بچم ترسیده شده از بس دکتر رفته و شربت خورده .دیگه کم کم داره از قاشق مربا خوری میترسه بهم التماس میکنه بهش شربت ندم ............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آویسا
29 آذر 93 10:18
آخی نازی.از لپای قرمزش مشخصه که تب دارههیچ کاریش نمیشه کرد سرما خوردگی همیشه هست
مامان دخترا
پاسخ
اره ولی این سرماخوردگی این سری شورشو در اورده
مامان فاطمه
30 آذر 93 12:50
عزیزم.از صورتش معلومه که مریضه.