بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

روزانه های ما

1393/9/28 19:17
نویسنده : مامان دخترا
638 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا رو جدای بر سخت بودنش واقعا دوست دارم ...

نمیدونین چقدر این دو تا شیرین شدن 

نگار که وقتایی گشنشه چنان جیغی میکشه که به خنده میفتیم و میفهمیم نگاری بدجور گشنشهبغل وقتی هم سیر میشه انقدر با مزه خنده میکنه که یعنی سیر شدم .محبت

بهارم که هرچی ازش بگم کم گفتم کلی شعر میخونه حالا یخوردش به زبان فارسی و گاهی هم به لهجه ی خارجکی خودش

خاصه این روزا از دست این دو تا دلمون نمیگیره .امیدرارم همیشه تنشون سالم و سلامت باشه 

بفرمایید ادامه مطالب

 

 

پسندها (3)

نظرات (3)

آویسا
29 آذر 93 10:16
عزیزای دلم
مامان راحله
29 آذر 93 16:17
وروجک های خوشگلللللللللللل و خوردنیییییییییییییییییییییی
شادی
4 دی 93 23:21
خداحفظشون کنه.