بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

بدون عنوان

1394/5/20 17:20
نویسنده : مامان دخترا
182 بازدید
اشتراک گذاری

نکار جونی که نه ماهه شد ...به شدت بلا شدی 

هنوز سینه میری ..خیلی حرفه ای و سریع .در یک چشم به هم زدن کل خونه رو میگردی تازگیا از چیزی میخوای اویز بشی .دست میگیری به پله و نیم خیز میشی ولی بلند نمیشی هموز .دستاتو که میگیرم تند تند قدم ورمیداری و جیغ میدی .دست میزنی ‌...وای چه ناز وقتی دست میزنی باهاش صدا هم میدی و جیغ میزنی ....وای چه جیغایی میدی .خخخخخح

بهار لپتو میکشه و میگه تپل من ....تو هم موهاشو میکشی و بعدش میفتید توی جون هم و جیغ مدید و غش غش میخندید ..با دیدن این کارتون قند تو دلم اب میشه ...اخه جبران همه ی تنهایی های خودم رو  تو دوران بچگیم با دیدن شماها میبینم ..شماها تمام سرمایه ی منید.سرمایه های ارزشمند زندگی من و بابایی

طفلک وقتی حسام میاد تو خونه دوتاییتون انقد جیغ میدید و دست میزنید .بابا میمونه کدومتونو اول تحویل بگیره تا اون یکی ناراحت نشه .خخخخخحح

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان راحله
24 مرداد 94 13:02
تمام عروسک های دنیا تا همیشه یتیم می ماندند اگر خدا دختر را نمی‌ آفرید …روزت مبارک عزیزم(برای دوتا دختر خوشگل)