بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

روزای به شدت سختتت

1394/5/29 14:09
نویسنده : مامان دخترا
228 بازدید
اشتراک گذاری

ناز دخملام نمیدونید چه روزای سختی رو داریم میگزرونیم .به شدت خستم .کم اوردم دیگه طاقت ندارم.هر روز یکیتون مریض میشید .اونم چه مربضی ای ..

بهار که سه شب بیمارستان خوابید به خاطر یک انگل فوق العاده خطرناک به اسم امیب!! که در صورت عدم درمان روده رو سوراخ میکر!!!!!!

بعد از بهبودی بهار من و همسرم دچارش شدیم .....بد وضعی بود .از بهداشت اومدن بیمارستان و سرشماری میکردن واسه این انگل که ببینن از کجا میاد .ومعلوم شد اب یزد به شدت الودس و ناقل این انگله .همممون اب جوشیده باید مصرف کنیم تا به خیر بگزره . انقد خوشحال بودم که نگار این انگل نگرفته ولییییی....

دیشب تا حالا تب کرده و سرماخوردگی شدید ...اونم توی تابستون!!!!!

نمیدونم والا دارم کم میارم .منتظرم همسری بیاد و نگار را کلینیک ببرم خدا کنه بستری نشه .خیلی خیل میترسم 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان راحله
29 مرداد 94 17:51
خدا رحم کنه ایشالله ... خیلی براتون ناراحت شدم دوستم .
مامان دخترا
پاسخ
ممنون عزیزم .فعلا که انتی بیوتیک تجویز شده .تا اخر شب اگه تبش نیومد پایین شاید بستری بشه
مامان راحله
29 مرداد 94 17:52
حتما اسپند دود کن و صدقه بنداز .. اگه بتونی یه چیزی قربونی کنی که چه بهتر .. ان شالله بلا دوره
مامان دخترا
پاسخ
ممنون خاله ی عزیز .واسمون دعاکن
شادی
31 مرداد 94 12:07
آخی عزیزم