بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بهار زندگی من

4040

این روزای ما

1394/9/29 7:43
نویسنده : مامان دخترا
225 بازدید
اشتراک گذاری

نگار طلا راه افتادنت مبارککک مامانم

مث همیشه که تکیه به جیزی میکردی و دور میومدی پایین کنار مبل داشتی راه میرفتی بعد یهو از مبل جدا شدی و تا وسط قالی اومدی ..انقد جالب بود خیلی خودت ذوق داری و هول میشی تند تند قدم برمیداری وسطش میخوری زمین...وقتی راه میری انقد جیغ میکشی و کیف میکنی .هههههه

ایشالا تنت سالمو دلت خوش عشقم ...

الان ماما ,بوبا,در(عاشق بیرون رفتنی ) ,بد ,اه,کیه,الو ....دیگه فعلا یادم نیس ههههه اینارو میگی الهی قربون خرف زدنات شم یعنی هلاک دررفتنیا میشینی گریه میکنی و چه گریه ای دل ادم کباب میشه ها ..واقعا این روزا هوا سرد شده وقتی بیرون میریم خیلی باید گرمت بگیرم و تو هم اصلا دوس نداری و مرتب کلاهتو در میاری شیطون ...

تولد یه سالگیت چون توی محرم بود خودم یه کیک پختم و یابودی کردیم ولی تولد اصلیتونو اول بهمن با تولد بهاری میگیرم ببخشید عزیزم سال اولت افتاد تو محرم و نشد کار خاصی بکنم برات..ایشالا جبران میکنم برات...اینم کیک تولدت که خودم برات درست کردم ...

پسندها (1)

نظرات (0)