بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه سن داره

بهار زندگی من

4040

بهار خارجکی

1394/9/29 7:50
نویسنده : مامان دخترا
163 بازدید
اشتراک گذاری

تا الان که انقد درگر نگار بودم اصلا با بهار اموزشی هیچی کار نمیکردم..اخیرا که نگار بزذگتر شده انچنان دیگه وقت گیر نیس .منم فرصتو استفاده کردمو با بهار انگلیسی دارم کار میکنم یه برنامه اموزش حیوانات ریختم رو تبللتش خودش میبینه و لغاتو حفظ میکنه انقدددددد عاشق زبانههههه.شعر و چندتا سوره های قران خواستم باهاش کار کنم زیاد تمایل نشون ندادکه عاشق انگلیسیه..الان 20 تا حیوونو یاد گرفته قشنگ تلفظاشم رعایت میکنه ..فدای خارجکی حرف زدنت شم مادر ...ههههههه هر 10 تا لغتی که یادمیگره یه هدیه براش میخرم تا تشویق بشه دیروز با بیستمین لغتی که یاد گرفت براش یه. لباس گرفتم و کلی ذوقید...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نويسنده : مامان كژال
5 دی 94 11:32
دوست خوبم من در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم لطف می کنید به من رای بدهید . فقط با موبایلت کد 10 را به شماره 1000891010 اس ام اس کن ممنونت می شم .