بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

گوشی بلاستیکی

1392/12/23 17:24
نویسنده : مامان دخترا
94 بازدید
اشتراک گذاری
اشنایان محترم اگه زنگ خونمون زدید و ما جواب ندادیم به این معنا نیست ما خونه نیستیم ما خونه ایم تلفنمون نقص فنی داره. از بس که بهار این تلففنای خونه رو مثل جگر زلیخا دور خونه گردن میکنه و میکرده  ما تصمیم گرفتیم براش گوشی بلاستیکی بخریم اما زهی خیال باطل

اخه ما گول این تلفن خوردیم که بهار فسقلی نخورد و از بس بچم کمروووووووووو تشریف داره.  خونه اقوامم که میریم تلفن اونا هم رو کن فیکون میکنه من نمیدونم  با کی حرف میزنه همش میگه ا بابا ایا اغا اوخ .از مترجمان سرشناس کشور عاجزانه درخواست دارم این مکالمه رو واسمون ترجمه کنن تا بفهمیم چی میگه شاید فرجی شد. اینم صحنه های جنایتتو اینم اون گوشی بلاستیکیه که گفتم

و همچنان تلفن خونه وسط هال ولو شده .بعلــــــــــــه یه همچین دختری من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)