بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

بدون شرح......

1392/12/23 17:26
نویسنده : مامان دخترا
167 بازدید
اشتراک گذاری

این قیافه رو میبینید؟؟؟این قیافه بهار خانومه .البته وقتی در حال خواهش و التماسه قیافه مبارکو اینجوری میکنه که یعنی دل من به حالش بسوزه یعنی اندازه ای که این بچه یه ساله تبحر در خام کردن من و رسیدن به مقصود مورد نظرش داره من که مادرشم ندارم  .همه این مقصوداشم سر اون چوبیه که تو عکس ملاحظه میکنید از من اصرار که ازش بگیرم از بهار انکار تا اینکه با قیافه یعنی ملوسانه و معصومانه و این حرفا چنان منو قانع کرد که دستش باشه که خودمم بعدش عذاب وجدان گرفتم چرا میخواستم ازش بگیرم  یعنی چقدر سنگدل بودم .خندهیه وضعیه این استعدادش تو قانع کردن ما اخه خودمونم بعدش چنان در عمق این قیافش محو میشیم که وجدان درد از بابت کارمون میگیریم..خدایا این خوشیا رو از ما نگیرنیشخندنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آیدا(مامان الینا)
27 بهمن 92 1:27
سلام عزیزم از آشناییتون خوشحالم من یزدی نیستم ولی ساکن یزد هستم تو این شهر دوستای خیلی کمی دارم بهار جونو از طرف من ببوسید
مامان پویا
27 بهمن 92 11:35
سلام عزیزم،ممنون که به ما سر زدین،آره ما یزدی هستیم.ما رو هم اگه قابل دونستین لینک کنید
ابجي سجا
27 بهمن 92 15:21
مامان شازده پاشا
27 بهمن 92 22:03
همیشه خوش وخندون باشین عزیزم
مامان دینا
27 بهمن 92 23:54
الهییییییییییییی الهییییییییییییییییی الهییییییییییییییییی آخه بهارمون دخملیه دیگههههههه بعدهااااااااااا قراره شوهر جونشو خام کنه تا هر چی اون میخواد بشه دیگه این یه استعداااااااااد خدا دادیه
مامان دخترا
پاسخ
اره واقعا ولی خودمونیم بیچاره شوهرش[نیشخند
معصومه
29 بهمن 92 21:49
خدا حفظش کنه از وبلاگ منم دیدن کنید ممنونم
مامان دخترا
پاسخ
چشم حتما