بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

بازم بادکنک

1392/12/23 17:28
نویسنده : مامان دخترا
234 بازدید
اشتراک گذاری

بدر دختری میخوان منو دق بدن .اخه من به کی بگم از بادکنک میترســـــــــــــــــــــــــــــــم بابا من از بادکنک میترسم خب اصن یه وضعیه.... نخر به جان عزیزت نخر حســـــــــــــــــــــــــــــــــام چه خنده ای هم میکنه این بهار . من از ترکیدن بادکنک میترسم الان در حد  مرگ من ترسیدم اخه این چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه یکی نه دوتا نه سه تا یه دسته بادکنک ؟؟؟؟؟ این انصافه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکن حسام جان نکن.....مادر جان (الان دارن به من اب قند تزریق میشه) گریهگریه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامانه بهار
30 بهمن 92 21:54
ابجي سجا
1 اسفند 92 12:00
مامان آوا
2 اسفند 92 14:01
راستشو بخوای منم می ترسم ولی از ترس اینکه مسخرم نکن سالها تو دلم مونده بود (آخیش راحت شدم) بین خودمون بمونها باشه .
مامان دخترا
پاسخ
خدا رو شکر تو خم مثل منی اخه داشتم به تعادل روحیم شک میکردم
مامان شازده پاشا
3 اسفند 92 11:51
دوستم من اگه جای شمابودم شب که خوابید همه روقایم میکردم .انقدرهم به خودم ضعف اعصاب نمیدادم .دلم برات کباب شدواقعا
مامان دخترا
پاسخ
اخه چنان حافظه ای داره که نگو صبح که بیدار میشه تمام اسباب بازیها رو چک میکنه .یه همچین دختری دارم من