بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

خشونت از نوع بهاری

1392/12/23 17:28
نویسنده : مامان دخترا
147 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی این حس گوشواره گوش نکردن تو و این بافشاریت برای گوش نکردنش ستودنیه حالا هر مدلی باشه اعم از کوچیک بزرگ ...خلاصه هر چی باشه شما نمیخوای گوش بکنی . خب مادر نمیخوای گوش کنی دیگه خشونت به خرج نده عصبانیو .........این عکس حاوی صحنه جرم بهار میباشدخندهخنده .....نمی دونم در موردش چی بگم......

نکن بچه جان.جان اون بادکنکای عزیز کردت نکن ....الان دقت کردید ؟؟؟؟؟...یعنی تا عصبانی میشی دستت میره تو حلقه این گوشواره تازگیا میخوام یه مدل دیگه بگیرم تا از این صحنه های جنایی راحت بشم بامن حرف نزن. حریف تو نیستم حریف خودم که هستم. بعــــــــــــــــلهزبانزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شادی
4 اسفند 92 13:38
آخی. دردش نیاد! من گوش آوینا رو سوراخ نکردم. حالا حالاها هم زیر بارش نمیرم
مامان آوا
4 اسفند 92 13:51
وای هر وقت گوشواره می بینم غصه ام می گیره گوش آوارو قبل از تولدش سوراخ کردیم انقدر زار زد و اشک ریخت تا گوشوارو بیخیال شدیم تا سوراخ گوشش بند اومد. . . بهار جونم نکن نکن دختر من نکن گوشت پاره می شه
مامان دخترا
پاسخ
يکي بهش بگه
ابجي سجا
5 اسفند 92 15:27
واااااااااااااااااااااااااااااااااااي بهار نكن