بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

بهار متحول شده

1392/12/23 17:20
نویسنده : مامان دخترا
90 بازدید
اشتراک گذاری

بهار از حموم میترسه ...البته میترسه نه میترسیدمشغول تلفن ............یه دست به افخار بهار بزنید تا بگم جریان چیه........تشویق

بهار هر موقع حموم میبردمش از اولی که پای مبارک به سرامیک کف حموم میخورد اتومات گریش میرفت هواکلافه حالا هرچی خرسی و اردک و جک و جونور تو اتاقش میدیدم که قالب حمل توی حموم باشه بر میداشتیم تا بریم حموم ...خلاصه یه کاروان عروسک توی حموم میبردیم که وقتایی جای من و بهار دیگه تو حموم نمیشدخندهخنده یه وقتایی هم بهار لا به لا ی اینا گم میشد....امروز دیدم نه این بچه فوق العاده کثیفه بعد اینکه کلی اهنگ حسنی رو با چند تاتغییر مثل ....(بهار نگو بالا بگو تنبل تنبلا بگو)یعنی هرچی حسنی بود تغییر به بهار کرده بود ..روخوندیم تا شاید  خجالت بکشه و بیاد حموم اما همونقدر که دیوار خونه تحت تاثیر قرار گرفت بهار متاثر شدیول....خلاصه ما این بهار رو بردیم حموم اولش جون من بیا.. حالا بیا تو مادر همه عروسکا هم مثل سابق تو حموم ولو بودن ...بهار اومد تو حمومو بعدش چنان محو بازی قرار گرفته بود که به زور هزار تا جیغ و گریه و داد و بیداد و اشک و من نمیامو و..گریهگریهگریه...اینا از تو حموم اوردیمش بیرون ...یعنی نه به اون روزا که نمیومدی و نه به الان که بیرون نمیای ...خدایا این خوشی ها رو از ما نگیر...الان بهار چنان تر تمیز شده که هرکی میبینتش میفهمه حموم بودهقهقههقهقهه اخه حمونای بهار تاریخی بوداوه .......مدیونی اگه به بچم بخندی ............خندهخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مینا
10 اسفند 92 19:08
وای که چه دختر نازی ... خدا حفظ اش بکنه براتون من هم یه دختر کوچولو دارم مامان بهار خوشحال میشم برای وبلاگم نظر بگذاری
مامان دخترا
پاسخ
ممنو که بهمون سر زدی
مامان مهیلا
10 اسفند 92 22:32
عافیت باشه خانم خانما بهار ناز سرما نخوری یه وقت
pani
11 اسفند 92 9:00
منو مدیون نکن
مامان آوا
12 اسفند 92 9:46
آفیت باشه عزیزم آوای من عاشق حمامه یعنی باید چند نفری از حموم درش بیاریم وقتی میاریمش بیرون انقدر گریه می کنه که همسایه ها فکر می کنند داریم بچه رو تنبیه می کنیم
مامان دینا
12 اسفند 92 10:35
جییییییییگرشو برم مننننننننننننننننن