بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

حاجیه بهار یه دنده

1392/12/23 17:20
نویسنده : مامان دخترا
153 بازدید
اشتراک گذاری

حاج خانوم نماز روزه ها قبول....التماس دعا

ای وای حاج خانوم ...مهر میخوری؟؟؟گشنه ای؟؟؟ مامانت غذات نداده؟؟؟؟؟؟؟نکن بچه جان نکن ...به زبون خوش نکن

خب مهر خوردی ازت گرفتم گفتم بچه جان به زبون خوش نخور ..حاج خانوم با این فهم و کمالات مهر میخوره/نچ نچ نچ نچآخ

حاج خانوم ماتم نگیر ..... خدا ازم نگذره که تو رو ماتم زده کردم ...خب بچه جان جنبه داشته باش

 

پ ن : هرگز به بچتون چیزی ندید که وقتی میگیرید  جنگ جهانی به پا بشه..از ما گفتن....بعــــــــــــله

پ ن2:جیغ همچنان کشیده میشود گوش ها در حال کر شدن است.... اقا تسلیم نه مشکل نداره بهشون بدید برای حفظ ارامش و اعصابتونم که شده یه جاهایی کوتاه بیاید چرا عاقل کند کاری که باز ارد پشیمانی...ملاحظه کنید چه با اشتاق و حریصی داره میخوره خودم کردم دیگه حقمه .....

بعد در طی یه حرت استراژتیک این مهر غیب شدو بهار هنوز گیجه این مهر یهو کجا رفت.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

pani
11 اسفند 92 9:02
وای چه بامزه شده دخملی
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
11 اسفند 92 22:25
وای خدا چه نازه قبول باشه خانم خوشمله
مامان دینا
12 اسفند 92 10:32
جیییییییییییگر حاج خانوممونو برمممممممممممممم مننننننننننننن الهی بادینای من هم کاروانی مکککککه شی حاج خانوووووووووووم
مامان ایمان
13 اسفند 92 17:16
وایییییییییییی چه حاج خانوم نازی عزیزم نمازتتتتتت قبول باشه خاله جونو هم دعا کن فسقلییییییییییییییییی اون مهرو نخورررررررررررر قربونت برم من بوسسسسسسسسس
مامان شازده پاشا
14 اسفند 92 16:33
حاج خانم تقبل الله .التماس دعا
مامان آوا
17 اسفند 92 11:16
پس نظر من کو؟ التماس دعا گفته بودم
مامان دخترا
پاسخ
عزیزم نظرت برام نیومده بود وگرنه قطعا تایید میکردم
مامان محیا(ارام جانم)
25 اسفند 92 21:09
مهرمیخوری وروجک