بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

بهار پفکی

1392/12/23 13:04
نویسنده : مامان دخترا
175 بازدید
اشتراک گذاری

تازگیا متوجه شدیم بهار علاوه بر اینکه کشته مرده تبلیغ پفکه کشته مرده ی خود پفکم هست .با چنان علاقه ای میخوره که نگو و نپرس .........جراتم داری ازش بگیر

وقتی دیدم داره دوتا دوتا پفک با هم میخوره و چیزی نمونده خودشو خفه کنه اومدم پفکه رو ازش بگیرم که قیلفشو یهو اینجوری کرد تا دل من به حالش بسوزه و نگیرم و منم گول این قیافه رو خوردم و رها و ازادش گذاشتم .....بعدشم انقدر پفم خورد که دم ترکیدن رسید

من عاشق این ادا هاتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
17 اسفند 92 18:33
عزیزم چقدر نازی
شادی
17 اسفند 92 18:33
مطهره جون بهش پفک نده. خیلی ضرر داره. البته منم همچین قیافه ای می دیدم دلم نمیومد .قربون قیافش . ا
مامان دخترا
پاسخ
اره میدونم زیر دوسال نباید بخورن ....یه بار که تو خونه رویت کرد درر حد خفه شدن خورد
مامانه بهار
17 اسفند 92 21:22
ای دختر بلا ...
pani
18 اسفند 92 8:38
دیگه کار از کار گذشته بهار پفکی شده
ابجي سجا
19 اسفند 92 15:25
الهيييييييي نوش جونت عزيزم
مامان آوا
19 اسفند 92 15:26
می خواستم بگم نزار پفک بخوره که شادی جون گفته دیگه من حرفی ندارم جز اینکه بچلونمت بهار کوچولو
مامان دینا
20 اسفند 92 0:23
جیگر پفک خورمونو برممممممم من گناهی فقط قیافشو مظلوم میکنه اگه وروجک من بود انقدددر جیغ میزد تاااااااااااااااااا شر خانوووم
مامان دخترا
پاسخ
ما هم یه جیغ جیغو داریم غصه نخور