بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

مامانا مواظب باشید......

1393/1/30 13:11
نویسنده : مامان دخترا
180 بازدید
اشتراک گذاری

مامانای عزیز ....یه هشدار  .......

لطفا توی مراسم عروسی .مهمونیا و جاهای شلوغ خییییییلی مواظب کیفتون باشید ..من خودم به خاطر یه لحظه غفلت دیروز تو مجلس عروسی گوشیم رو دزدیند در حالی که هنوز 2 ماه بود خریده بودم ...اما جای شکرش باقیه که هیچ عکس یا فیلم شخصیم توش نبود و همه ی عکسای بهارم توش بود و کلی اسمسایی که باهاش خاطره داشتم و چندین سال بود اونا رو نگه داشته بودم....گوشیم فدای سر بچم اما مامانا حواساتونوجمع کنید ...اگه کسی راهکاری تجربه ای چیزی داره بهم بگه شنیدم از شماره سریال گوشی میشه به نیروی انتظامی خبر داد و پیگیری کرد..کسی اطلاعی داره؟؟؟؟؟؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

شادی
31 فروردین 93 9:26
سﻻم عزیزم. روزت مبارک. ایشالا همیشه سلامت و شاد باشی.
مامان دخترا
پاسخ
ممنون عزیزم .روز تو هم مبارک شادی جون
مامان آوا
31 فروردین 93 15:02
منتظر کوچکترین بهانه بودم تا بزرگترین تبریکم را نثارت کنم. مامانی جون روزت مبارک.
مامان دخترا
پاسخ
روز شما هم مبارک مامان اواجونی
ابجي سجا
31 فروردین 93 16:19
مادر" است زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه " زیباترین خطاب "مادر جان" است "مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید روزت مبارک مادر . . .
مامان دخترا
پاسخ
ممنون ابجی سجا
آویسا
31 فروردین 93 16:58
سلام مامانی روزت مبارک.من آویسا هستم الان 3 سالمه.از آشناییتون خوشحال شدم به منم سر بزنین
مامان دخترا
پاسخ
حتما اویساخانم
ابجي سجا
31 فروردین 93 22:48
جانــــــم که تو باشــی ....... جــــان به لب شــدن چه عالمــــی دارد
رهگذر
1 اردیبهشت 93 14:06
خانومي خوشكلي دارين.خدا حفظشون كنه. به نيروي انتظامي مراجعه كنيد.حتما گوشيتون پيدا ميشه.اونا با ابزارهايي كه دارن، ميتونن از طريق شبكه،رديابيش كنن.
مامان دخترا
پاسخ
ممنون از کمکت
khale roya
2 اردیبهشت 93 1:19
سلام 28 اردیبهشت تولد تاراس،خوشحال میشم بیای تبریک بگی هرچند تا که تونستی