بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

بدون عنوان

1393/9/18 19:31
نویسنده : مامان دخترا
358 بازدید
اشتراک گذاری

نگار گلم ..گل خوشگلم اولین ماهگردت مبارککککککککککککککک

 

ببخشید که با چند روز تاخیر ماهگردو تبریک میگم انشالله همیشه سالم و سلامت و دلشاد  ببینمت عسلی من.....ماهگرد اولتو چهار تایی با خانواده ی من برگزار کردیم اخه خانواده بابا کربلا رفتن .

نمیدونی این روزا چقدر شیرین و خواستنی شدی مامانم ...خیلی اروم و مهربونی ادم از کنار تو بودن سیر نمیشه .بعضی روزا دلدرد میشی که با قطره ی کولیکز که بهت میدم اروم میشی کاش زود بزرگ بشی تا از شر این دلدردا راحت بشی

و اما مسئله ی الرژی..

یه مدتی بود وقتی شیرمو میخورد مرتب بالا میوردی و دلدرد میشدی بعضی اوقاتم تمام شیری که خورده بودی رو بالا میوردی و گشنه میشدی تا اینکه بردیمت دکتر و اون تشخیص برگشت شیر از معده رو داد و گفت الرژی داری که اینجور استفراق میکنی از من خواست تا لبنیاتو به صفر برسونم و کلی لیست بلند بالای دیگه که غذای سرخ کردنی نخورم .ادویه جات هرگز .نوشابه و فست فود مطلقا ممنوع و..............

و چون شیر من کمه و تو گاهی سیر نمیشدی دکتر شیرخشک ببلاک A R که مخصوص رفلاکس معده هست رو بهت داد که الحمدالله تا وقتی این شیر رو خوردی و من برهیز غذایی کردم بالا اوردنت خیلی کم شده و اینکه تو دیگه گشنه نیستی و وقتایی که شیر خودمو میخوری و شیر من کمه و تو سیر نمیشی شیرخشک رو بهت میدم .

چند تا از عکسای نگاروبهار تو ادامه ی مطالب

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان فاطمه
19 آذر 93 22:46
نگار جون ماهگردت مبارک. راستی ببلاک AR خیلی کوچولوها رو تپل می کنه و خوبه.برای دختر من که خیلی خوب بود.ایشالا برای نگار هم خوب باشه.
مامان منصوره
20 آذر 93 13:23
کوچولوی ناز اولین ماه گردت مبارک خوشگلم
ابجی سجا
20 آذر 93 14:28
فداهردوتاتون