بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

شور شیرین

1393/7/8 19:44
نویسنده : مامان دخترا
328 بازدید
اشتراک گذاری

ورود به نه ماهگی...جشن

یه حس تازه ...یه شور شیرین ...هر لحظه استرس توام با امید ...هرچی بخوام از حال و روز این روزامون بگم کمه یعنی نمی دونم چه جور وصفش کنم ..کار این روزای من و حسام شده خواب دخترمون دیدن .که چه شکلیه چه جوریه و شرط بندی به اینکه به کدوممون رفتهخندونک سوال  خدا کنه سالم و سلامت باشه..هر روزفیلم سه بعدی نگارجونی و میزاریم و من و حسام موشکافانه تحلیل میکنیم به کی رفته و قربون صدقه تک تک عضو بدنش میشیم و از خوشگلی و قد بلندی دخترمون حرف میزنیمخندونکخنده  چند تا از عکسای نوزادی بهار  رو میزارم تا تبعیض بین دو خواهر نزاشته باشم اخه وب بهارجونو از ده ماهگیش درست کردم خجالت...خیلی واسم  دعا کنید تا روزای اخرر هم به سلامت بگذرهمحبت

دو ماهگی نازگلم

سه ماهگی عسلکم

چهار ماهگی قندعسل

شش ماهگی جیگرم

پسندها (2)

نظرات (7)

مامانِ بهار
8 مهر 93 20:05
ان شالله که سالم و سلامت بیاد بغلتون . بهار جونم چه ناااااااز بوده
مامان دخترا
پاسخ
انشالله ... برامون دعا کنید خیلی .وقتی وب بهار رو ایجاد کردم بهار ده ماهش بود و هیچ کدوم از عکسای نوزادی تا ده ماهگیش تو وبش نبود .
مامان فاطمه
8 مهر 93 20:17
بعد از تولد خانم فاطمه ام فهمیدم که زیبائی یک نوزاد اصلا چیز مهمی نیست چیزی که من تمام مدت 9 ماه رو با اون سپری کردم.خیلی چیزهائی مهمتری هستند که من و تو از آن بی خبریم و اون بالائی از اون باخبر.شاید یک مقدار اندک در کوچکترین آنزیم بدن باعث تغییر بزرگی در زندگی کوچولوهامون بشه. نمی خوام دلت رو خالی کنم به خدا.دلم می خواد نگار جونم هم سالا و سلامت به دنیا بیاد و حتما میاد.این رو برای مادرای آینده گفتم که شاید اینجا رو بخونن و اصلا به هیچ چیز به جز سلامتی کوچولوشون نیندیشن.بهارم رو ببوس و برای نگارم آرزوی صحت و سلامت دارم.ایشالا این یک ماه رو به سلامتی بگذرونی. بازم میگم اصلا دلم نمی خواد نگرانت کنم.دوست دارم دوست جوونم.
مامان دخترا
پاسخ
میفهمم مامانی .در وهله ی اول ادم فقط و فقط سلامتی تو دلیشو از خدا میخواد و بعد زیبایی و .... من و همسرم هم از بس این روزا دلشوره داریم خودمونو با این فکر و شوخیا سرگرم کردیم .حالا جدای از شوخی علاوه بر سلامتی خب زیبایی هم برامون مهمه . خیلییییییی برام دعا کنید . خانم فاطمه ی دوست داشتنیمو ببوسششششش
میترا(مامان مهران)
8 مهر 93 20:19
_*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ # سلام اگر خواستی بیا با هم دوست بشیم
مامان دخترا
پاسخ
البته با کمال میل
مامان منصوره
8 مهر 93 20:24
سلام مامان مهربون خدا بهار جون رو براتون حفظش کنه ونگار جونم بهسلامتی به موقع بیاد توبغلتون انشالله همیشه شاد وسلامت باشین
مامان دخترا
پاسخ
ممنونم
آویسا
9 مهر 93 9:01
عزیزم بهار جوجوی ناز نازی.نگران نیاش عزیزم ان شاا... یه دخمل خوشگل تپل سالم به دنیا میاری
مامان دخترا
پاسخ
فدای تو .... انشالله به خواست خدا .اویسای گلمو ببوس
ابجی سجا
12 مهر 93 10:28
ااااااااااي جانم عزيزم جه ناو بودي ماشاءالله
شادی
16 مهر 93 22:12
وای منم خیلی هیجان زده شدم. ایشالا به زودی بیایی و خبر به دنیا اومدن نگار خانم خوشگل و نازمون رو بدی.
مامان دخترا
پاسخ
واسمون دعا کن