بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

دختر مهربون من

1393/2/21 14:30
نویسنده : مامان دخترا
121 بازدید
اشتراک گذاری

علاقه بهار به بچه ها داره کم کم نگرانم میکنه ....یعنی بهار عاشق بچه های کوچیکه تا جایی که وقتی بچه کوچولویی ببینه اشک عالم میریزه که بدیم بغلش کنه و یا شیشه بهش بده و هر کاری که ما میکنیم انجام بده و این وضع یه زنگ خطریه برای من.....................

نمونش رو ببینید

 

پ

با چه ذوقی (امیررضا) رو بغل کرده ...نه از سر حسادت ...واقعا دوستشون داره ...هر وقت یه نی نی میبینه تمام بدنش از خوشحالی می لرزه

دوستان گلم اگه تجربه ای دارید بگید چی کار کنم با این علاقه ی بهار ؟؟ که هم این حس علاقش به حسادت تبدیل نشه و هم این علاقشو چه جوری کنترل کنم؟؟

پسندها (3)

نظرات (5)

ajij
21 اردیبهشت 93 14:34
سلام مامان بهار ماشالله چه دخمل شیطونی داري خدا حفظش کنه . آخی نازی از همین حالا می خواد مادرشدن رو تمرین کنه عزيزم واسه ما منتظرها هم دعا کن. راستي اگر سوالات پزشکي داشتي تو هر زمينه اي مثل: زنان و زايمان . پوست و مو متخصص کودکان و نوزادان دکتر عمومي دکتر چشم پزشک دندان پزشک متخصص تغذيه و... برو به اين ادرس http://www.madarclub.com/fa/apply/hasti وعضو شو دکتراي اين سايت 24 ساعته پاسخگوي سوالات شما هستن. بعد از ثبت نام در اين سايت از سمت راست بخش تنظيمات منوي پرسش از پزشک رو انتخاب کن و سوالت رو از دکتر مربوطه بپرس. موفق باشي
pani
21 اردیبهشت 93 14:53
اخییییییی والا چی بگم منم فعلا در حال کسب تجربه ام مادر
آویسا
21 اردیبهشت 93 20:15
عزیزم آمادگی بهار برای پذیرفتن بچه دوم از شما بیشتره.تا بهار جون پشیمون نشده یه داداشی یا حتی آبجی به هر صورت نی نی باشه براش بیار.درنگ جایز نیست
مامان دخترا
پاسخ
رفتم تو فکرش
حکیمه نیک بخت
22 اردیبهشت 93 2:23
اینکه خوبه خوش به حال خواهریابرادرتوراهش میشه ... خوبه که میدونین حسادت نمیکنه ودراینده مشکل نخواهین داشت
مامان دخترا
پاسخ
اره خیالم از این بابت راحته.....اما میترسم این علاقش بعدش تبدیل به حسادت بشه ...
مامان آوا
22 اردیبهشت 93 9:12