بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

روز مرد مبارک....

1393/2/22 21:49
نویسنده : مامان دخترا
180 بازدید
اشتراک گذاری

روز مرد و تولد امیر المونین مبارک باد  ......

بابای عزیزم .....

این روز رو بهت تبریک میگم ..به تویی که با تمام وجودت واسه خوشبختی من و داداشی زحمت کشیدی و اسباب ارامش و زندگی ایده ال رو واسمون فراهم کردی

.و اما حسام جونم ....عزیزترینم

ممنون که هستی ...ممنون که زندگی من و دخترم شدی ...نمیدونم خوبی هاتو چه جوری تعریف کنم و چه جوری جبران کنم ....تو بهترین انتخاب من  بودی .....امیدوارم 120 سال سایت بلای سر من و بچه هات باشه  خیلی خیلی از عشقی که بین تو بهارم هست خوشحالم ...خودتم میدونی بهار چقدر عاشقته و دوست داره  وقتی زنگ خونه رو میزنی که بیای تو خونه بدو بدو قایم میشه در حالی که قلبش مثل گنجشک داره از خوشحالی میزنه تا بیای تو خونه و مثلا دنبالش بگردی  یا وقتایی که عکستو رو دیوار میبینه و شروع میکنه به بووووس کردنش ...همه ی اینا یعنی عشق...یعنی ته ته خوشبختی .....من و بهار روزتو تبریک میگیم...اینم چند تا عاشقانه های تو بهار

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

♥ مامان مهیلا♥
23 اردیبهشت 93 21:50
سلام وای چه با احساس!!!!!!!!!!! گلم دعام کن فردا عمل دارم
مامان دخترا
پاسخ
حتما حتما ....امیدوارم به سلامتی فارغ بشی
ابجی سجا
24 اردیبهشت 93 15:43
دوستی یه کالای بی ارزشه که نه میتونی بخریش و نه بفروشیش ولی داشتن یه دوست که درکت بکنه از معدن طلا هم دست نیافتنی تره
مامان آوا
25 اردیبهشت 93 1:34
خدا براتون حفظش کنه مامانی و بهارکوچولو
مامان دخترا
پاسخ
مرسی گلم ....خدا سایه ی هیچ مردی رو کم نکنه
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
25 اردیبهشت 93 14:13
مامان بهاااااااااار....بالاخره عششقت و دییییییییییدیییییییییم... خدا واسه هم نگهتون دااااااااره
مامان دخترا
پاسخ
اره خاله جووون اینم حسام عشق من و بهاره
آویسا
26 اردیبهشت 93 20:38
روز همه باباهای مهربون مبارک