بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

قهر بهار

1393/2/31 18:49
نویسنده : مامان دخترا
144 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از هنرهای تازه بچم اینه که قهر میکنه .....

خیلی هم شیک و رسمی

واقعنی هم قهر میکنه ...چنان نگاه سرد و پر جاذبه ای بهم میندازه که ازش حساب میبرم....دیروز سر یه موضوع کوچیکی خیلی گریه کرد منم بهش توجه نکردم تا این کار عادتش نشه بعدش دیدم تا یه مدت حرف نمیزنه (بهار یه ثانیه هم تو خونه اروم نیست و همش داره حرف میزنه چه به زبان خارجی چه زبان خودمون)و هرچی که منم بغلش میکنم خیلی خشک و اخم دار نگام میکنه ...هرچی هم من براش له له میزدم که حرف بزنه و این قهر رو تمومش کنه فایده نداشت منم که نقطه ضعفشم بلد بودم خیلی شاد و سرخوش رفتم سر فریزر یه بستنی در اوردم و شبکه هدهد (شبکه مورد علاقه ی بهار) زدم و بی تفاوت بهش شروع کرردم به بستنی خوردن ...دو ثانیه نشده بود که مثل روباه مکار پرید تو بغلم و گفت ماما عیییم ...هیچی دیگه بستنیمو گرفت و این دعوا به خوبی و کام شیرینی تموم شد

 

پسندها (2)

نظرات (5)

آویسا
31 اردیبهشت 93 20:06
جانم عزیزم.بچه ها بیشتر از اونی که ما فکرشو بکنیم میفهمن
مامان دخترا
پاسخ
اره واقعا
ابجی سجا
1 خرداد 93 15:47
الهي
pani
2 خرداد 93 19:16
روباه مکار ....... خیلی جالب مینویسی کلی خندیدم خدا بهار حفظ کنه
مامان دخترا
پاسخ
خدا منو حفظ کنه که اسباب خندتو فراهم کردم خواهر
شادی
4 خرداد 93 15:18
مامان آوا
5 خرداد 93 10:01
جیگرتو بخورم من