بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

دختر حرف گوش کن من

1393/4/14 19:08
نویسنده : مامان دخترا
160 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ظهر حسام خواب بود و بهار داشت خیلی شیطنت و سر و صدا میکرد منم بهش گفتم بهار هیسسسسسسسسس بابا خوابه ...هیس

 و بهار خیلی جلوی خودشو گرفت و از شدت جیغ و صداهاش کاسته شد و حتی وقتی با عروسکش حرف میزد خیلی جالب صداشو نازک  میکرد و اروم حرف میزد و منمم قند توی دلم اب میشد که چقدر بچم اصلاح  پذیر و منطقیه .....زیبا

وقتی حسام بیدار شد داشتم ماجرا رو  راش تعریف میکردم که .......هنوز دو کلوم حرف نزده بودیم بهار دستشو به علامت هیس گذاشت جلوی دهنم و گفت ماما هیسسسسس بابا لالا هیسشاکی

در حالی که من و حسام اینجوری بودیم خندهخندهبراش توضیح دادم بابا بیداره و مشکلی نیس

 ولی فک کنم جوابم زیاد کامل نبوده و بهار رو توجیه نکرده خندونک. اخه تا الان هر چی حرف میزینم به صورت جدی میگه هیسسسسسخندونک

و منم ناچار به اطاعت امر از بهارم ....اجازه

پسندها (4)

نظرات (5)

مامانِ بهار
14 تیر 93 22:02
ابجی سجا
15 تیر 93 14:19
ابجی سجا
15 تیر 93 14:20
بی رویت آینه کدر خواهد شد / آهم در شهر منتشر خواهد شد چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تاخیر تو منفجر خواهد شد
آویسا
16 تیر 93 17:12
مامان آوا
17 تیر 93 11:45