بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

التماس دعا

1393/3/20 22:31
نویسنده : مامان دخترا
321 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کنم ماه پیش بود وقتی به وبلاگ یکی از دوستای عزیز رفتم تو وبلاگش از همه ی دوستای وبلاگی خواسته بود که واسه دوستش دعا کنن تا زود تر طعم ناب مادر شدن رو بچشه و خیلی ها دعاش کردن و به برکت دعای دوستان و خواست خدای مهربون اون خانوم همون ماه باردار شد

دوستای گلم منم یه دوست دارم که مدتهاست وبشو دنبال میکنم ...خیل دلش شکسته و ارزوی مامان شدن داره نمیدونم چرا ولی به سرم زد منم مثل حکیمه جون کاری کنم تا دوستان همگی دست به دعا بشیم و از ته دلمون از خدا بخوایم تا همه ی منتظرا طعم این حس ناب رو بچشن ...و میدونم با دعای همه این دعا از قدرتی برخوردار میشه که محاله مستجاب نشه ...مامانی عزیز نی نی وبلاگی بیاین واسه دوست خوبمون دعا کنیم ..اونم یه زنه و مثل همه ی ما غریزه ی مادری داره ..بیاین دعا کنیم شاید خدا مستجاب کرد ......

دوست خوبم مری جون امیدوارم این ماه با عکس بیبی چک مثبت ببیای پیشمون متنظر
 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان شازده پاشا
21 خرداد 93 16:03
الهی که به حق صاحب اینروزها این دوست عزیزهم مادربشه درست مثل فریبا جون ....دعای جمعی حتماموثرخواهدبودشک نکن گلم
مامان دخترا
پاسخ
انشالا همینطوری بشه
آویسا
21 خرداد 93 20:44
ان شاا... حاجتشو از صاحب این ماه عزیز میگیره
مامان دخترا
پاسخ
انشاالله .به برکت دعای دوستان
ابجی سجا
22 خرداد 93 14:56
ااااااامــــــــــــــــين
pani
30 خرداد 93 13:35
الهی امیییییییییییین