بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

من و بهار

1393/3/27 22:04
نویسنده : مامان دخترا
141 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا من و بهار مثل دو تا خانوم میشینیم پیش هم لاک میزنیم ..رژ میزنیم ..با هم گاهی نی نای نای میکنیم...دست میزنیم الکی هر هر میخندیم ...وقتی حسام میاد دوتایی به استقبالش میریم... میشینیم و اب میوه میخوریم و با زبون گاهی خارجکی گتاهی ایرونی گپ میزنیم .الکی به هم تلفن میکینیم ووووووووو کلی سرگرمی دیگه...

 و من هرچی خدا رو شکر کنم بایت دخترم که مونس منه کم گفتم ....خدایا شکرت

پسندها (7)

نظرات (5)

نوشین
27 خرداد 93 22:06
خدا حفظش کنه برات
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
27 خرداد 93 22:40
عششششششششششششق منی مووووونس ماماااااااااان نشد که از نزدیک ببینمت و یه دنیاااااااااا قربون صدقت برم کهههههههههه
آویسا
28 خرداد 93 8:57
خدا این مادرو دختر رو سالیان دراز کنار هم حفظ کنه واقعا دختر داشتن دنیایی داره
مامان دخترا
پاسخ
ممنون ...ا
مامان آوا
28 خرداد 93 19:38
خدا برات نگهش داره مامانی
شادی
6 تیر 93 16:48
دخترا مونس مادرها هستن. منم با آوینا خیلی بهم خوش میگذره. البته اگه بزاره به کارهای خودم هم برسم هم خیلی خوب میشه.