بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

یه روز خوب

1393/3/29 22:03
نویسنده : مامان دخترا
206 بازدید
اشتراک گذاری

امروز من  بهار یه جشن دو نفره گرفتیم واسه دل خودمون .مناسبتشم رهایی از چنگال ویروس خانمان سوز سرماخوردگی و گود بای پارتی با این ویروس بود...یه دونه شمعی که از تولد بهار باقی مونده بود رو روشن کردیم .موزیک گذاشتیم و به خوشحالی و پایکوبی پرداختیم .اخر سر هم با شیرینی و شربت از خودمون پذیرایی کردیم و کلی خندیدیم .

 

 

 

اینم مراسم رقاصی جشنمون....

 

پ ن: واقعا باید هرلحظه ی زندگیمونو به هر بهانه کوچبکی که هم شده جشن بگیریم و با عزیزانمون کیف کنیم ...دنیا در گذره شاید بعد ها حسرت این روزا رو بخوریم

پسندها (10)

نظرات (14)

آویسا
29 خرداد 93 23:02
آفرین به این مامان بااحساس و دختر پایه که واقعا مشخصه پایه هرگونه شیطنتی هست.ماشاا...
pani
30 خرداد 93 15:59
خیلی عالیه منم حتما بعد پسلی یه دخی میخوام
مامان دخترا
پاسخ
واجبته ..
مامانــــــــــــ دینـــــــــا
31 خرداد 93 9:04
سلام دوست جووووووون...دیروز اومدم برات یه نظر خوشگل گذاشتم...اما کد امنیتی بالا نیومد و همش حذف شدددددد خدا رو شکر که عشقم خوب شده...خدا رو شکر که مامانشو شاد می بینممممممم...خدا رو شکر...می بینی دوستمم حااال مادر یعنی حال نینیش...اگه شاده یعنی نینیش الش خوبه...اگگه غمگینه و بیحال یعنی نینیش حالش خوب نیست...خدا نصیب همممممه اونایی کنه که نینی نداارن...که من هم چند سال پیش جزوشون بودم و دینا خانوم آرزوی برآورده شده منههههههههه
مامان دخترا
پاسخ
ممنون عزیزم ...واقعا همینطوره روزایی که من شادم بهارم همینطور اگه روزی بی حال باشم اونم بی حال و حوصله میشه...خیلی روحیشون حساسه
مامان آوا
1 تیر 93 11:07
ای قربون رقصیدنت بشم. یعنی من هلاک رقصیدن این بچه هام
ابجی سجا
2 تیر 93 12:17
اکنون اگر چه در قلبم نیستی،اما به حجم تمام سکوتی که در قلبم گذاشتی،دوستت دارم...!
مامانی غزل جون
5 تیر 93 14:09
سلام عزیزم چه کوچولوی ناااازی داری خدا برات حفظش کنه خیلی از وبتون خوشم اومده اگه به دخملی من غزلی سر بزنید خوشحالمون میکنید اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید منتظر حضور گرمتون هستم
مامان محیا نازنازی
6 تیر 93 16:43
ای جانم...چه کار قشنگی...همیشه خوش باشین.. ببوس بهار جونموراستی ما جز دوستای جدیدیم، یا اینکه رمز بهم تعلق میگیره؟؟؟؟؟؟
شادی
6 تیر 93 16:47
ای قربونش. چه رقصی میکنه.
✿مامان آروشا✿
7 تیر 93 14:18
عزیزم واقعاً گل گفتی. ما باید قدر لحظه لحظه زندگیمون رو بدونیم و با چیزهای کوچیک اون رو تلخ نکنیم. خیلی کار خوبی کردین. من هم هر وقت با دخترم میرفصم و بازی میکنم هم اون کلی سرخال و شاد میشه هم خودم. امیدوارم همیشه سالم و شاد باشین.
ابجی سجا
7 تیر 93 20:15
قالب نو مبارك
♥ مامان مهیلا ♥
10 تیر 93 2:53
سلام گلم اگه خواستین به منم رمز بدین یه بوووووووووووس واسه بهار خانوم ناز
مامان بهار
10 تیر 93 15:16
آفرین به این مامان که انقدر با دخترش خوشه حالا ما هی بشور بساب تبریک مامان بهار
ابجی سجا
10 تیر 93 21:38
چای هایت را تلخ نخور یکبارنگاهم کن... تمام قند های دلم را برایت آب می کنم
ابجی سجا
13 تیر 93 21:49
ﻣــﯽ ﺩﺍﻧـــﯽ… ﺍﮔـــﺮ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮﺭﺍ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺑﺮﺍﯼ ِ ﺑـﯽ ﺁﺭﺯﻭ ﺑﻮﺩﻥ ِ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘـــ ! ﺷــﺎﯾـــــﺪ ﺁﺭﺯﻭﯾــﯽ ﺯﯾﺒـــﺎﺗــﺮ ﺍﺯ ﺗـــــــﻮ ﺳــﺮﺍﻍ ﻧﺪﺍﺭﻡ …