بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

بسی خرسندیییییم

1393/6/5 21:12
نویسنده : مامان دخترا
142 بازدید
اشتراک گذاری

ورودمون به ماه هشت مبارررررررررررررککککککککککککک.جشن

 اخیییش دیگه چیزی تا اخر نداریم ...این روزا بسی خرسندیم ...از بهار خوشگلم با شیرین زبونیاش از حسام مهربونم بابت تمام خوبی هاش و بابت مخمل نازم بابت حضورش و شیطنت ها و انتظار نه چندان طولانی برای دیدن صورت ماهشششششش

طبق نظر دکترم که انقده ماه و مهربونه و من کلیییی عاشقشم تو هفته 37 یا 38 زایمانه ...ای خدااا باورم نمیشه.....متنظرفرشته خداییش دکتر مقیمی بهترین دکتریه که دیدم ..خوش اخلاق ...ماه ...خوش سروزبون ...من که تا نوبت بعدیم دلم براش تنگ میشه دوس دارم تند تند ببینمشخندونک .حضورش ودیدنش کلی بهم انرزی مثبت میده محبت  یعنی سر زایمان بهار که من میخواستم طبیعی زایمان کنم خودش اومد بالا سرم کلی بهم قوت قلب داد و بچمو خودش دنیا اورد .در حال ی که هیش دکتری واسه زایمان طبیعی انقدر پیگیر نیست و ماماها بچه رو دنیا میارن اما ایشون سفارشی کنارم بوووود. نه واسه من واسه همه خوب و مهربووونه

خلاصه بابت زایمان دلم از دکترم قرصه...

خیلی برامون دعا کنید تا زودتر این هفته ها هم بگذرن..

پسندها (4)

نظرات (4)

مامانِ بهار
5 شهریور 93 21:28
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان... دخترم روزت مبارک.
آویسا
6 شهریور 93 11:23
روز دختر گلی مبارک باشه
مامان
6 شهریور 93 16:14
عزیزم روزت مبارک. همیشه زیر سایه مامان و بابا شاد و سالم زندگی کنی.
شادی
7 شهریور 93 9:39
ایشالا به سلامتی عزیزم. منم دل تو دلم نیست. مواظب خودت باش
مامان دخترا
پاسخ
ممنونم شادی جونخیلی این روزای اخر طولانی شده از یک شنبه میریم تو هفته 32...دعاممون کن