بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

این روزای ما

1393/6/12 12:50
نویسنده : مامان دخترا
163 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا عجب دلچسبه و خوش به حالمه....خندونکگیج

کار هر روز ما شده صبح که از ساعت 11 از خواب من وبهار پا میشیم شال و کلاه میکنیم و اماده میشیم تا فاصله دو قدمی که بین خونه ی مامانم تا خونه ی ما هست رو مامانم با ماشین بیاد دنبالمون و بپریم خونه ی مامانم

اونجا هم که کلا بخور و بخواب.....راضیخندونک

بسی خرسندیم ...این وضعیت تا 11 شب ادامه داره و دوباره 11 حسام میبرتمون خونه ..عملا خونم شده خوابگاه و فرداش روز از نو روزی از نو ...خواب آلود

÷اینجا جا داره از مامان و بابا و داداش گلم تشکر کنم که این روزا انقدر هوامو دارنمحبتمحبت و نمیزارن خم به ابروم بیاد

حسام عزیزم از همه ی صبوریهات ممنونم ...به امید جبران همه  ی این خوبیهات .انشالا ثمره ی عشقمون که اومد همه ی خوبیهاتو جبران میکنم.محبتبوس

خدایااااااا شکرتتتتتتتفرشته

دل تنگی نوشت...دلم برای خونم و شور و هیجانش لک زده ...دلم برای خانم خونه بودن لک زده ...دلم برای لباسای خوشجل و موشجلم تنگ شده دلم برای یه بازی یه بپر بپر اساسی تنگ شده ....خداجونم این روزای اخرم به سلامتی بگذره و فارغ بشم ...میدونم روزی دلم برای همه این روزام تنگ میشه واسه  خاطرات بارداریم شیرینیهاش ..دلهره هاش لک میزنه. ولی کلا ادمیزاد به هیچ شرایطش قانع نیست..یه جورایی همش تو اینده سیر میکنه

پسندها (6)

نظرات (8)

آویسا
12 شهریور 93 15:18
خب خیلی الان خوشبحالته استفاده کن.وروجک دومی که بیاد دست به دست بهار براتون زندگی درست میکنن
مامان دخترا
پاسخ
اره فک کن چه خواهد شد
مامان فاطمه
12 شهریور 93 18:08
امیدوارم به سلامتی فازغ بشی و زیر سایه و لطف خداووند شاد و سالم زندگی کنی.
مامان دخترا
پاسخ
»منون.انشاالله
ابجی سجا
13 شهریور 93 20:09
بدهکار مهربونی قلب یه زنم که از بچگی صدام کرده پسرم !
ابجی سجا
13 شهریور 93 20:10
به مامانم میگم : عروسی پسر خاله پاپیون بزنم قشنگ می شه؟ برگشته میگه : زنگوله بنداز موقع برگشتن دیگه گمت نکنیم دنبالتم نگردیم
مامان محیا جونی
16 شهریور 93 14:39
سلام مامانی...خسته نباشی واقعا...خیلی سخته با بهار وروجک....ایشالله به سلامتی فارغ بشیممنون عزیزم
♥ مامان مهیلا ♥
17 شهریور 93 14:14
عیبی نداره الان یکم استراحت کن بعد از یه مدت همه چیز برات سخته نگران نباش خدا کمکت میکنه
مامان دخترا
پاسخ
انشالله ...واسمون دعا کنید تا همه چیز به سلامتی بگذره
مامانِ بهار
17 شهریور 93 16:20
عزیزممممممممم .. ان شالله نی نی به سلامتی بیاد دوباره بر میگردی خونه با دوتا وروجک شیطون .. انقدر کار میریزه سرت که دلت واسه بخور و بخوابه خونه مامان تنگ میشه مواظب خوشگلای خاله باش
مامان دخترا
پاسخ
انشالله ....اره الان که کلی خوش,به حالمه ولی گاهی واقعا دلتنگ میشم این روزای اخرم عجیب دیر میگذره .بهار گلمو ببوسسسسسسسسس
مامان آوا
23 شهریور 93 12:44
خوب استراحت کن چون انشااله نی نی که به سلامت به دنیا بیاد با دو تا وروجک باید سروکله بزنی مامانی