بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

سحرخیزی

1392/12/23 17:26
نویسنده : مامان دخترا
115 بازدید
اشتراک گذاری

اخه من نمیدونم بیدار شدن ساعت 5 و نیم صبح چه صفایی داره که بهار تازگیا سحرخیزی بیش گرفتهتعجب.تعجب اخه یکی نیس بگه مادر من این موقع صبح مگه خروسیم که از خواب بیدار بشیم اصن یه وضعیه .ساعت 5 و نیم که بلند شد هرچی صدام کرد بلند نشدم تا اینکه دست به توسل برداشت و یک ریز بالای سرم میگفت :أب أب أب أب تصور کنید در مدت یه ثانیه شونصد بار میگفت أب یعنی آب میخواد بعد اینکه قلب قلب اب خورد و به اندازه کافی سیر شد همین که چشمای من اتوماتیک وار رفتند روی هم دوباره ماما اووووخ این اوخ از اوووووخای معروفه که تا کم میاره میگه و باز هم من در قیافه ای له و لورده پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/در حالی که سعی میکردم کاملا بر اعصاب خود مسلط باشم لبخند زنان : چرا اووووخ ماما؟؟؟ بهار در حالی که انگار دنیا رو بهش دادن و برق میزد چشاش از خوشحالی که فکر کنم برق مورد نیاز شهر رو تامین میکرد اشاره به گوشی من کرد و دستاشو به حرکت موزون دراورد . بناه بر خدا این بچه چه جونی داره ساعت شش صبح؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بهار نی نای کردنش کم بود اخه جان مادر این موقعه صبح نی نای کردنت کجای دلم بذارم خب نکن با احساسات من بازی قبلانا تا نصفه شب مثل جغد بیدار بودیم تازگیا بروژه سحرخیزی هم تو دستورات فسقلی قرار گرفته باید مثل خروس بلند بشیم .جاتون خالی دستی بر سر مبارک کشیدم پریسا دنیای شکلک ها http://www.sheklakveblag.blogfa.com/ و ترانه های خاله ستاره رو روشن کردم براش و شیرجه زیر بتو هرچی هم اوووخ و اخ و دنگ و دونگ کرد من در حالت اغما  بودم .از این بعد که بچه هاتون صبح زود بیدار شدن شما کاملا بی تفاوت به خواب ناز ببردازید خودشون که حس فضولیشون تموم شد میان لالا میکنن.تجربه کردم که میگم الانم کله مبارک از روی بالشت برداشته شد و بهار بیدار شد من برم تا دسته گلی به اب نداده........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

pani
28 بهمن 92 12:00
سلام مامان بهار چه جالب نوشتی نینی من پسره و تا 2 ماه دیگه میاد هنوز تجربه ای راجع زندگی 3 نفره دارم فقط میدونم خواب صبح رو خیلی دوس دارم
مامان دخترا
پاسخ
سلام عزیز حالا وایسا این شازده دنیا بیاد خواب صبح که هیچ شب و روز و نصفه شب و ......کلا خواب نداری ممنون که بهمون سر زدی .ایشالا گل بسرت صحیح و سالم بیاد توبغلت
آویسا
11 اردیبهشت 93 14:49
وای نگو من با آویسا هر چند وقت یکبار این برنامه رو دارم حتی الان که 3 ساله شده....