بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

دختر خبرنگار

1393/1/25 17:45
نویسنده : مامان دخترا
175 بازدید
اشتراک گذاری

تازگیا بهار رسما خبرگزار شده.دیشب با حسام   رفته بود بیرون وقتی اومد تو خونه

من: بهار بابا بهت چی گفت؟؟؟سوال

بهار: بد

من: بهار بابا چی کارت کرد؟؟؟؟سوال

بهار : در حالی که دستاشو جلوی بینیش برد ادای هیس کردن تو خودش دراوردساکت

بعد وقتی داشتم جریانو برای حسام توضیح میدادم در حالی که قیافه ی حسام اینجوری شده بودتعجبتعجب که از کجا این جریاناتو دست و پا شکسته میدونم ...منم قضیه رو براش تعریف کردم بعدش که از حالتقهقهه بیرون اومد گفت :بهار خیال نینای نینای تو ماشین داشته در حالی که یک دقیقه روی صندلی بند نمیشده منم گفتم دختر بد نشو بشین وجریان هیس گفتنشم وقتی با موبایلم حرف میزدم یه ریز میگفته بابا نونوم منم گفتم هیس تلفن دارم ....

یعنی خوشم میاد از الان به کسوت خبرگزاری دراومدی بهار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان شازده پاشا
25 فروردین 93 18:49
سلام خانوووم بهار.افرین به این هوش وحافظه . مامانی زیادنخندایه موقعم نوبت خودت میشه که هرکاری کردی بره به بقیه اگه
مامان دخترا
پاسخ
اره دیروز نوبت خودم بود همه اخبار به مامانم داد با اون زبون دستو پاشکسته
مامان مهیلا
26 فروردین 93 14:47
یه بوس گنده به بهار خبرنگار
ابجي سجا
27 فروردین 93 15:45
ابجي سجا
27 فروردین 93 15:47
سلام خاله جون خوبين؟؟ ممنون بابت سوالتون اخه كامبيوتر خرابه
ابجي سجا
27 فروردین 93 16:04
جزییات چشمانت... کلیات زندگی من است!
ابجي سجا
27 فروردین 93 16:06
زیـبـایــی چـشـمـانـت از آبــی بــودنـشـان نـیـسـت ... از بــرقِ عــشـقِ چــشـمـانِ مــن اســت .... کــه بــر روی چــشـمـانــت افـتــاده .... پــس عــاشـقـانــه بــنــگــر مــرا .... ســتـاره ی مــن ....