بهارجووونم بهارجووونم ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره
نگار جووونمنگار جووونم، تا این لحظه: 9 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره
یاسمین جونمیاسمین جونم، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

بهار زندگی من

4040

دلخوشی بهار

1393/1/30 13:19
نویسنده : مامان دخترا
201 بازدید
اشتراک گذاری

من از تهیه کننده تبلیغ لوسی ملتمسانه تقاضا دارم تا فیلم سینمایی لوسی بسازه ........اخه بچم طرفدار پروپاقرصشه......همین که تبلیغ لوسی میاد چنان به وجد میاد واز اونجایی که این تبلیغ فقط و فقط 30 ثانیه طول میکشه وقتی که تموم میشه بهار تا 3 ساعت تو فکر لوسیه و بعدش میگه اپو شدچشم ...یعنی تموم شد ..تنهادلخوشی بچه ی من از دیدن تلویزیزن پخش تبلیغ لوسیه و تا شروع میشه تازگیا خونوادگی به  جشن و پایکوبی میپردازیم.........تهیه کنندگان لطفا فیلم سینمایی لوسی رو هم بسازید ....باتشکربای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مانلی
16 اسفند 92 21:12
سلام ما یزدی نیستیم ولی یه چند سالی هست ساکن یزدیم
مامان دخترا
پاسخ
قدم نورسیدتون مبارک
مامان شازده پاشا
17 اسفند 92 10:49
منم بااین پیشنهادتون کااااااملا موافقم
مامان آوا
17 اسفند 92 11:29
وای می بینی چقدر حال می ده وقتی آهنگهای مورد علاقشون پخش میشه آوا عاشق تبلیغ برنج هایلی و رب دلپذیره. وقتی پخش می شه من و باباش بیشتر از آوا خوشحال می شیم یهو نگاهمون ناخداگاه می ره به سمتش.
مامان دخترا
پاسخ
ما هم دقیقا همینطریم من و باباش زودتر به وجد میایم
ابجي سجا
17 اسفند 92 14:35
مرررررررررررســـــــــــــــــــي خااااالــــــــــــــــــــه جوووووووووووووون
ابجي سجا
17 اسفند 92 14:37
باافتخارلينك شدبهار گلم
مامان مهیلا
17 اسفند 92 15:01
الهی فداش شم خوب بچمون دوست داره واسش ضبط کنین
مامان امیر عباس و ارغوان (دوقلوها)
17 اسفند 92 15:47
درود خیلی متشکرم از پیام تبریکتون عکسهای تولد رو آپلود کردم منتظر نظرات شما عزیزان هستم دوستون دارم
مامان مریم
26 اسفند 92 7:13
دختر برادر منم تبلیغ مولفیکس رو دوست داره به خاطر همین ما براش ضبط کردیم شما هم لوسی رو ضبط کنین تا بهار حالشو ببره
آویسا
11 اردیبهشت 93 14:46
ما هم همینطور......کاملا از فیلم و سریال لوسی استقبال میکنیم